Beutyblogtopic XL #13

God Mascha met dat hele compliment verhaal en gregor die tussendoor dingen roept als “Hmm, Milky way spread”. “Wil je er boter op?” “Lekker die kwark!”

:skull_and_crossbones:

9 likes

Doodshoofjes? :full_moon_with_face:

29 likes

Haha vanaf 4:30.
Het feit dat de video geknipt is zodat we Gregors reactie niet horen kan toch geen toeval zijn :rofl: net als toen Mila met die DJ set speelde.
Iemand die de hele dag heeft gejankt om zijn sUpEr SpEciAlE schoenen, wat zou hij zeggen van die schade op de auto

15 likes

afbeelding

6 likes

Maar het is HAAR auto toch? Haar spon, haar bak.

Zonder mas reed hij gewoon in een Fiat Panda 2004 ofzo

55 likes

Zonder Mas kreeg hij ook niet al die schoenen gespont, die auto zal hij waarschijnlijk ook gewoon als zijn auto zien want hij rijdt altijd

13 likes

Ik dacht het, blij dat jij het zegt whaha.

1 like

Excuse me?? Zijn we het succes van Man cave vergeten?

Oh wait…

21 likes

Haha ja dat is natuurlijk wel zo. In het Beautygloss tijdperk waren alle auto’s van Mascha zelfs van haar, hij had een scooter destijds

4 likes

Stop shaming my car!

2 likes

De jelly bath was anders een grandioos succes hoor!!

6 likes

in 3…2…1… duikt hier een video op

16 likes

Hahahahahaha als je om 12 uur smiddags drie keer jelly baff in de spiegel zegt komt @Spaarlamp die video opzetten.

57 likes

HET IS GELLI BAFFFFF

47 likes

Oja shit. Was is ik ff kwijt :joy:
Fijn dat jij altijd voor ons klaar staat om het te fixen :heart:

6 likes

Normaal doe je toch altijd een printscreen… waarom nu nietttt.
Moet ik het weer kijken.

13 likes

Ik denk altijd dat ik totaal geen wilskracht heb, tot ik besef dat ik in jaren beutyblogtopics nog nooit de jelly bath video heb gekeken. Één van mijn grootste prestaties toch wel.

87 likes

Same :sweat_smile:

4 likes

Fixed that for you!

4 likes

Kan zo op je non-bucketlist. Net zoals nog nooit naar Soldaat van Oranje zijn geweest

11 likes