Ik kan me echt ergeren aan de comments onder de nieuwste vlogloss vandaag merk ik. Mensen commenten dan dat Mas zich niks moet aantrekken van de kritische comments onder de 8 min opmaak video. Want ze heeft een kind, je leven is anders, trek je er niks van aan blabla. Het is toch gewoon haar werk en haar kijkers haar afnemers waar ze geld aan zal verdienen. Het is niet zo dat op mijn werk na verlof wordt gezegd. Ach het werk wat je doet is kut maar ja je hebt nu een kind trek het je niet aan. Je kan toch ook gewoon wat met al die comments doen? Of zie ik het nou verkeerd en is YouTube echt zo’n ander beroep dat je het meer als hobby dan werk moet zien en comments inderdaad gewoon moet negeren?
Vond het vreemd dat ze wist dat die video slecht ging vallen nog voor ze het ging filmen. Het lijkt mij dan de uitdaging om een twist te maken, zodat die video beter valt. Voice over, daadwerkelijk een challenge van maken, kletsen tijdens het filmen etc
Maar dit zal vast op dovemansoren vallen bij haar
Ja of even de producten in de omschrijving. Ze schuift het nu af op ik ben ouder dus maak andere video’s dan vroeger. Maar in mijn ogen is dat echt te makkelijk…
Maar goed misschien ziet zij het als leuke hobby en op mijn hobby hoef ik ook geen commentaar.
Kan maar ik had die video gezien en voelde meer als een moetje. Als ik even geen zin heb in mijn hobby, leg ik het ook even neer. Maar ik gok dat het ook te maken heeft dat ze nu een emdr therapie heeft. Het lijkt mij dat je met zo’n therapie weinig ruimte in je hoofd hebt om creatief bezig te zijn
Maar dat is speculeren van mijn kant
“Want ze heeft een kind”
Wat een bullshit excuse, kind gaat door de weeks de hele dag naar de opvang.
Of je hebt gewoon schijt aan je klanten (kijkers), of je hebt gewoon geen zin meer in je “werk”…
Sponsoren zijn haar klanten. Haar kijkers zijn haar product.
Precies, zolang merken nog interesse hebben is er voor haar niks aan de hand. YouTube ad’s zijn echt maar een klein aandeel aan inkomen.
Nou dit dus! Ik merkte dat laatst ook op bij Vera Camilla die een huizenjacht video opnam en vertelde dat ze alleen een huis ging kopen (wel samen met Jeffrey maar zonder zijn inkomen) en dat ze rond de 5 ton (!!!) wilden zoeken en dat ze ook nog tienduizenden euro’s aan spaargeld hadden. Daarnaast niet de illusie dat ze heel zuinig leeft met haar designer uitgaven. Dan moet je wel écht veel verdienen iedere maand… grote verschil met Mascha is wel dat Vera nog super veel effort in haar video’s stopt en daarnaast niet dagelijks vlogt. Het is ze allebei van harte gegund, maar kan niet ontkennen dat m’n mond erbij open viel
Mascha zei ook in de vlog over t maken van die video. “Nou t opnemen duurde maar 8 minuten, en editten hoeft ook niet, MAAR het voorbereiden duurde wel 30 minuten!!!”.
Nou sorry meid maar hou even je mond.
Het zou Mascha volgens mij zo goed doen als ze gewoon haar grandioze gang zou gaan en het daar vervolgens bij zou laten. Knal dat filmpje erop en own het. Boeie als het dan een keer slecht ontvangen wordt, volgende week zijn mensen het weer vergeten. Ze zegt zelf ook dat het zo kan verschillen, ene week krijg je alleen maar lof en andere week heb je het verpest. Geniet dan van die positieve reacties en negeer de negatieve ofzo. Of áls je het dan kwijt moet, bespreek het met Gregor/familie/vrienden. Altijd maar die rants in de vlogs over wat haar kijkers wel en niet willen zien. Juist dan leg je alles onder een vergrootglas en gaan mensen extra op je letten.
Oke word ik nou gek of is dit al de vierde keer ofzo dat dit voorbij komt bij Serena? Nu plaatst ze het weer…
Voor mijn gevoel is dit al zo vaak voorbij gekomen
Lekker lullig voor George ook
Ik heb ergens ook het idee dat ze hem ook een beetje te kakken wil zetten maar het een beetje grappig probeert te vermommen zodat het niet te erg opvalt.
Dat viel me ook al op ja. 5 fucking ton en dat terwijl ze de afgelopen 2 jaar weinig heeft gewerkt ivm haar burn-out. Het is Vera gegund hoor maar ik stond er wel van te kijken
Ja zeker, alleen maar super fijn voor haar dat ze nu zo’n stabiel jaar heeft. Daarnaast ook nog een splinternieuwe auto gekocht want ze hadden volgens de hypotheekadviseur toch genoeg spaargeld… blijkbaar verdient het goed haha!
- overweegt een carrièreswitch -
Precies dit. De enige reden waarom ik weet dat haar vorige video slecht ontvangen is is door haarzelf. Daar ben ik vast niet alleen in.
Ik heb nog niet gekeken, maar ik zie aan de titel dat Mascha deze keer weer een “perfect systeem” gevonden heeft om haar hele kamer uit te zoeken. Wat fijn dat ze zo vaak perfecte systemen kan vinden. Ben benieuwd naar deze en de volgende
Lifehack!!!
Nee, volgens mij nog niet dat hij het zelf kan. Wel minstens 1 x per week dat de oudste de jongste uit bed haalt.
En elk systeem doet ze vast al jaaaren