Beutyblogtopic XL #13

Was hun bed headboard ook niet zo’n style?

2 likes

Die bovenste foto is toch ook voor halloween? Dat kan je ook niet vergelijken met een leuk zomerjurkje

4 likes

Ja maar je kunt toch niet een kans om een andere vrouw te shamen voorbij laten gaan??

19 likes

Edit: verkeerd gelezen!

2 likes

Ik denk dat het een sarcastische reactie gericht op @Maurice was :stuck_out_tongue:

4 likes

Het was toch een reactie op @Veraanne? Of ben ik nou gek.

1 like

Ja maar ik lees het alsof ze beiden reageren op Maurice, zo van “ja maar maurice kan de kans niet voorbij laten gaan om…”

3 likes

Oh come on, ik ben echt geen moraalridder, maar een foto van iemand posten in een leren pakje zonder te vermelden dat het een verkleedoutfit is, mét daarbij de uitspraak dat ze vroeger mee meer classy was = shamen. Daarvoor hoef je je oordeel niet te verbergen door het woord 'bijzonder".

46 likes

Hoe is dit een halloweenoutfit? Wat is er eng aan

4 likes

40 likes

Vrouwelijke seksualiteit is heel eng hoor

11 likes

Volgens mij hoeven die niet eng hoor. Genoeg mensen die gaan als karakters uit boeken, films e.d.

Maar:

11 likes

Zo he! Die man mag er ook wel zijn :drooling_face:

7 likes

Haha moest echt lachen om die kasten van Gregor (“hij is zo goed met indelen!”) en dat er dan truitjes verticaal tegen stapels aanliggen :laughing:

60 likes

Wat een goed systeem dit

11 likes

Zou er nou iets zijn waarvan Mascha zegt, nee daar is Gregor echt heel beroerd in.

Echt heerlijk, die fulltime support van haar, maar er moet toch iets zijn :sweat_smile:

34 likes

Hahaha ja mascha geeft wel echt een nieuwe dimensie aan ‘onvoorwaardelijke liefde’

12 likes

Ik ben zeer content dat ik naar aanleiding van deze post nu eindelijk de :thumbsup: kan gebruiken.

3 likes

Oooo ik zie het nu pas, dacht dat het een grote plastic zak ofzo was whahahah.

5 likes

Aaahhh heerlijk, weer een systeemvideo :heart::heart:

6 likes