Ja dezelfde mensen die screenshots maken van stories of filmpjes opslaan van Mila zodat ze het later nog eens terug kunnen kijken…
Of dezelfde mensen die een fanaccount maken op Instagram van een kind van een influencer.
Gekken genoeg.
Ja dezelfde mensen die screenshots maken van stories of filmpjes opslaan van Mila zodat ze het later nog eens terug kunnen kijken…
Of dezelfde mensen die een fanaccount maken op Instagram van een kind van een influencer.
Gekken genoeg.
Haha ja en het is toch ook gewoon vrij normaal dat kinderen van die leeftijd van alles wat ze zien imiteren. Zo leren ze. Neemt niet weg dat het wel een heel schattig filmpje is hoor.
Waarschijnlijk wel. Al zou ik persoonlijk niet direct gaan huilen als de kinderen van mijn beste vriendin een dansje doen
Nee maar ik denk dat het genoeg over hen zegt dat ze dit bij een vreemde hebben
hahahahaha maar FFFFFF hoe blind is zij geweest, tijdens die ik vertrek was hij nog niet uit de kast en hij was archetypisch gay asfffff
Haha nee ik ook niet.
Maar ik moest gisteren huilen toen ik een filmpje zag van een kat die op een telefoon zijn overleden baasje terugzag daar zullen vast ook mensen van denken, koekoek
Jullie hebben gewoon geen moederhart!!!11
Yasss Mas
Ze schreef trouwens ook dat ze Mila bij de koorts heeft laten testen op Corona, maar dat ze dat niet meer zegt in de vlog omdat ze daar dus ook dit soort reacties (en zielig!!) op kreeg. Ben blij dat Mascha wel gewoon verstandig is.
OOOOO je zou sommige mensen toch serieus gewoon in een sloot willen duwen
“Also what the fuck heeft vloggen hiermee te maken” hahahahaha go Mas!!!
Haha wtf, ja het is normaal dat je na een vaccinatie een dag of 2 beroerd bent maar kwakkelen met je gezondheid?
Sommige mensen…
Verschillende aandoeningen en allergieën krijg je toch ook niet door vaccinaties? Daar krijg je toch alleen autisme van?
Sterker nog, allebei!
Heel chill dat ze er tegenin gaat. Wat heb je toch veel wappies.
Ze had altijd al sterk vermoeden/wist t wel, eerste wat ze zei toen ze haar moeder over hem vertelde was ‘ik heb een leuke jongen ontmoet maar ik denk dat ie gay is’
Ze vond het juist een deel van de aantrekkingskracht van hem, dat ie anders was dan anderen. En ze heeft ook iedere week/maand aan hem gevraagd of ie t wel zeker wist omdat zij het zo zeker wist
Ik lijk nu een of andere Erica meiland expert maar dit vertelde ze bij Jinek haha
Ja, persoonlijk heb ik liever een dood kind dan een kind met autisme
Edit: sarcasme!!!
Haha en waarom precies was ze nog in shock toen hij uit de kast kwam…?
Shit, dus daardoor heb ik autisme. Nou liever dat, dan doodgaan aan lepra
Wauw als ik zou vloggen en dit soort reacties zou krijgen Ze heeft echt een goede (rustige) reactie teruggeschreven. Ik zou helemaal flippen op zo’n mens inclusief blok.
Sarcasme of niet, als autist vind ik dit een pijnlijke opmerking.