In haar uitspraak van ‘ik kon hem wel vermoorden’ kan ik wel inkomen. Je bent jaren samen met een persoon die dan verteld homosexueel te zijn. Denk dat dat hetzelfde kan voelen dat wanneer je bedrogen wordt door je partner met iemand anders. Hoevaak hoor je niet iemand zeggen ‘als ik erachter zou komen dat ie vreemdgaat hak ik z’n pik eraf’. Dat je op zo’n moment kan denken dat je iemand wel kan vermoorden snap ik wel. Het ook daadwerkelijk doen is een 2e…
Maar zeggen dat je ‘iemand wel kunt vermoorden’ en een hele moord uitplannen in je hoofd inclusief gedachten als ‘ik doe het niet want dan ziet de buurvrouw het en dan kom ik in de gevangenis’ is wel echt een verschil hoor.
Toch denk ik wel, en misschien is dit wat smallminded van me dat geef ik toe, maar hoe groot kan de verrassing zijn dat die man homo blijkt te zijn, ik bedoel…dat je dat compleet niet ziet aankomen is wel bijzonder. Dat neemt verder niet weg dat het heel naar is als zoiets laat in een relatie naar voren komt, voor beide partijen.
Wtf waar heeft ze dit gezegd dan?
Sowieso als je maar 8 minuten hebt, heb je toch geen tijd om uitgebreid op je scherm te kijken wat mascha doet?
Áls het al een serieus bedoelde video was van haar, zou ze minstens een voice over hebben om je er doorheen te praten ofzo?
Ik zet graag video’s aan tijdens het make uppen (zoals make up date van Vera), want dan praat ze leuk terwijl ik in de spiegel bezig ben. Maar dit slaat nergens op; je zit dan naar rechtenvrije saaie muziek te luisteren
En dat ze antidepressiva slikt om haar emoties te temmen…
Misschien sluit je je ogen er ook wel deels voor in zo’n situatie. Dan heb je wel een vermoeden, maar gaat het gezin voor ofzo? Wij hebben ook weleens meegemaakt dat de vader van iemand bij ons uit de klas ervoor uit kwam op mannen te vallen terwijl en hij al jaaaaaren een gezin had
Toen had je ook 2 ‘kampen’ die zeiden ‘maar dat was toch duidelijk?’ Terwijl de vrouw van die man niets door had.
De schrijver van de boeken van de Meilands is ook gewoon een extreemrechts persoon en een redelijk vervelende trol op twitter met dit soort zelfde ideeën. Snap wel dat dit soort standpunten dan worden opgeschreven in het boek, vindt hij leuk, beetje ophef.
Vind het goed dat Cynthia de foto heeft verwijderd en knap van marketingvrouw dat ze via dm de discussie aangaat.
Ze vertelde dat ze het hem bijna maandelijks heeft gevraagd, de eerste jaren van hun relatie. Hij ontkende. Uiteindelijk kregen ze kinderen en stopte ze met vragen. Uiteindelijk kwam het er toch uit dat hij op mannen viel en een man had gezoend. Dus het is niet alsof ze het nooit had verwacht, maar iig niet meer op dat moment.
Vrijdag live op tv bij Jinek
Ik vond het zo apart om te kijken, ze vertelde het zo casual (en hij zat erbij) terwijl ik alleen maar zat van wtf
omg wtf wat ziekelijk
Ik vind dit een prachtige metafoor om het uit te leggen!
Misschien heb ik geen hart maar Mascha heeft het nu al meerdere keren over Mila die naar dat ballet filmpje ging kijken en ging “dansen” maar ik snap gewoon niet wat er zo speciaal aan is? Ze zegt nu dat ze dm’s kreeg van mensen die moesten huilen. Sorry maar wat?
De meeste baby’s reageren toch op muziek, ik snap gewoon niet dat we hier 5 keer op terug moeten komen alsof Mila het zwanenmeer aan het dansen was.
Ik zag het voorbij komen op insta en dacht ook echt van: hou toch op! Huilen? Wat een gelul.
Ik moest vooral lachen om het feit dat ze jarenlang heeft gedacht dat je pas een echte succesvolle powervrouw bent als je iemand sochtends naar je huis laat komen om je haar te krullen, que?!?!
Tja, Mascha en overdrijven. En het is niet zomaar een baby, het is haar baby. Dat zorgt er al voor dat Mascha alles fantastisch vindt wat Mila doet. Dat is volgens mij ook vrij normaal voor nieuwe ouders
Het gaat om onbekenden die haar instagram post zagen en daarvan moesten huilen, niet over de ouders zelf.
Volgens mij is dat gewoon iets dat bijna alle ouders doen, terwijl ze het zelf niet eens doorhebben.
Een manager van mij (waar ik regelmatig thuis kwam om spullen op te halen e.d.) vond het ook doodnormaal om met mij een serieus gesprek te willen voeren over hoe haar ene dochter (3) duidelijk een danser was en haar andere dochter (4) meer een turner, terwijl ik alleen twee kleuters zag die het hele huis gillend overhoop haalden terwijl de ene een tutu droeg
Haha ja dat snap ik maar blijkbaar gaan andere mensen van dat filmpje huilen? Dat snap ik dus niet.
Zijn dat niet gewoon een beetje de enge stalkertjes die dingen dat mascha hun beste vriendin is?