Omdat hij altijd ontkende en ze inmiddels kinderen hadden samen. Hij kwam thuis vertellen dat ie met een man had gezoend en homo is, lijkt me na zo veel tijd toch iets aparts…
Oh huh je had eerder gepost en daar had ik op gereageerd, maar die had je verwijderd dus ik dan ook maar.
Maar tis meer een grapje over m’n kinderhaat hoor!
Ja, in die eerste post ging ik wat meer in op m’n situatie, dat voelde toch te persoonlijk. Ik heb je reactie dus ook niet gelezen.
Maar nogmaals, ik snap hoe jij het bedoelt. Neemt niet weg dat er hier diverse vrouwen zitten die zich dit meer aantrekken dan nodig zou zijn. Omdat ze dagelijks heel hard bezig zijn met overleven.
Nee prima dat mag je zeggen natuurlijk.
Cynthia heeft een nieuwe auto gekocht. Mooie auto, alleen die rode leren bekleding vind ik helemaal niks.
De nieuwe Mascha Josh V planner is weer beschikbaar. Het is dezelfde als de vorige keer alleen dan een zwarte kaft voor de liefhebber.
Dan zou ik als je zelf een auto koopt zeker geen rode leren bekleding nemen
Bedankt voor de tip zeg!
Past bij haar haarkleur waarschijnlijk
waaaauw mooie auto van cynthia
Vind die rode bekleding wel tof eigenlijk! Beter dan zo’n crème kleurige.
Is de rest van de auto dan grijs net als haar Acne sjaal?
“Hoe ik mijn planner indeel” incoming . If not, dan zijn er geen zekerheden meer in het leven .
Ik gebruik zo’n boekjes/planners nooit maar ziet er wel mooi uit die zwarte, zal meer volwassenen aanspreken denk ik .
Panoramisch dak lijkt me heel leuk om te hebben!
Ja en al die filmpjes zijn precies hetzelfde, niks unieks of creatiefs of satisfying wat ze bedenkt. Ik zie haar helemaal dat dag stickertje zo bovenin plakken en daar 3 x overheen wrijven en dan met van die points en tijden haar afspraken en vlogs inplannen.
Denk dat Josh dat veel beter zou kunnen. Op haar kanalen zie ik trouwens niks van de planner?
Edit:oh inmiddels wel
Wel echt mascha morgen een video opnemen over de planner. Met de verwachting dat de planner dan al uitverkocht is.
Worden we in ieder geval weer teleurgesteld dat er weer een video over komt.
Te treurig, heb je een fucking planner of 6 uitgebracht en dan nog ná de lancering pas filmen.
Hoe is het in godsnaam mogelijk.
Had van verwacht, omdat ze met josh werk de video wel eerder online zou staan.
En daarna vast nog een paar hoe ze haar planner indeelt.