Beutyblogtopic XL #12

Vind t vooral irritant dat het niet scherp is

30 likes

Ik huil

8 likes

Maar dat ze naar een hotel gaat voor zo’n filmpje is volgens mij ook gewoon een excuus. Ik denk dat ze ondanks haar oneindige ‘natuur praise’ toch gewoon in een omgeving wil zijn waar meer luxe is…of een soort oneindig “Het gras is groener aan de overkant” complex. Als ze in hun nieuwe huis zitten zal er ook snel genoeg wel weer iets mis zijn waardoor ze weer iets anders wil. Heb zo’n vermoeden dat ze in de nabije toekomst toch besluiten om naar Amerika te verhuizen en dan blijkt ook daar alles toch weer een deceptie.

37 likes

Is dit in de wc van mijn schoonouders (anno 1970) opgenomen?

25 likes

Ohja heeele verbetering deze hotel badkamer.
Prachtig helder ligt. En ook heel aestetic enzo. Leuk ook hoe ze het gefilmd heeft dat je heel die bad kamer ziet. Echt goed gebruik gemaakt van de ruimte.

67 likes

Vanuit Estee Lauder snap ik de brief ook wel, denk dat zij graag zouden zien dat het inderdaad een mooie badkamer is die een beetje luxe uitstraalt want daar past het product volgens hun meer thuis. Als je dan alleen maar weer een hoek laat zien is het allemaal net niet en heeft het publieke zwembad hier chiquere tegeltjes.

Ik zie zo ook wel verhuizen, maar die Amerika verheerlijking pfff is alleen maar shoppen en eten

6 likes

Nee, nee! Ze zou het doen voor de vlogs, om de prachtige omgeving te filmen! Nu al zin in de “We gaan vandaag allemaal culturele must-see’s bekijken cut we hebben een geweldige dag gehad en nu ga ik mac & cheese uit een pakje maken!”

14 likes

En voldoet het aan de verwachtingen @Nova @papierhier ? :rofl:

3 likes

Waarom kan ze haar posts nooit checken? Weer twee typfouten. Luxe uitstraling hoor.

@Miep42 :clown_face:

12 likes

Mascha heeft echt wel betere haarlooks dan haar simpele paardenstaart. :rofl:

3 likes

Nu kan ik alleen der foto niet vinden, met der prachtig opgestoken haar…

Ben even gaan kijken maar dit is gewoon niet eens overdreven…sad but true ( om in mascha’s termen te blijven)

14 likes

48 likes

Hmm die stories zijn opeens weg

4 likes

Ik spotte 3 fouten in 2 stories, het voelt zo lekker salty om ze hier te delen, maar come oonnn hoe kan je jezelf serieus nemen als je voor zo’n opdrachtgever zulke simpele fouten maakt?
En vooral, hoe kunnen bedrijven naar nog serieus nemen met zulke fouten?
En is dit echt de hotelkamer badkamer?! :scream::scream:
Denk dat de opdrachtgever haar de stories heeft laten verwijderen

35 likes

Is niet salty hoor, ze mag dit soort feedback echt wel in haar pretentieuze gezicht terugkrijgen. Als ze gaat zitten janken over de kritiek die ze krijgt en dan beweert dat ze echt zo’n perfectionist is en alles echt ontzettend veel moeite kost, meer dan we ooit zouden vermoeden…en daarna dit als resultaat?
Kijk jezelf in 1 van je spiegels aan Mascha.

75 likes

Sowieso ongelofelijk dat iemand die 10 jaar geleden haar hoogtepunt had nu nog steeds ingezet wordt voor campagnes van luxe merken en dat ze blijkbaar akkoord gaan met dit broddelwerk. Dit wil je toch niet uitstralen als merk?
Ik vraag me echt af hoe lang ze nog kan teren op haar oude succes.

26 likes

Ik ben vooral geïntrigeerd dat zij die getinte dagcrème aanbrengt onder EL double wear, waarom??
En die SPF was een jarenlange zoektocht en toevallig deze was de enige die werkte, maar hij was op. Was een moeilijke periode, maar nu is ie gelukkig weer gespond. Ik ben wel benieuwd hoe andere mensen dat doen? Laat het achter in de comments.

19 likes

Maar mag je zomaar naar Amerika emigreren? Meestal moet je toch óf een Amerikaanse partner hebben of een werkgever die je visa sponsort?

Mas heeft wel YouTube inkomsten maar ze is daar een nobody en Krek is zelfs in NL een totale nobody.

@Echo weet jij dat toevallig?

7 likes

Lol ja dat is echt heel lastig. Je moet echt een goede reden hebben (werk, je kunt heel veel geld uitgeven aan Amerika of familie) of de green card loterij winnen.

Edit: heel veel geld uitgeven betekent geen tripjes naar Walmart trouwens, maar echt een miljoen kunnen investeren.

4 likes