Stel je voor als opdrachtgever dat je de influencer en haar manager googlet, als eerste resultaat die prachtige reviews op bol.com ziet en denkt nou jongens wij schrijven die tekst voor de post wel
Twee vrienden hebben in het verleden de Green card loterij gewonnen en zijn inmiddels geƫmigreerd naar the USA en erg succesvol daar. Of je moet al een green card hebben, bv daar geboren. Denk niet dat M&G onder deze categorieƫn vallen.
Haha die mensen zijn veel te lui om zoān ingewikkelde stap in het leven te zetten joh
Ik bedoelde het meer als voorbeeld van het rusteloze, constant opzoek naar een nieuw huis om daar t āgelukā te vinden. Maar ik zou niet verbaasd zijn als ze t voor elkaar krijgen om er te wonen voor een periode, (wat ik trouwens leuk voor ze zou vinden omdat het wel een ding voor ze is volgens mij).
Het zou wel net zoān goede marketing-truc zijn als vermoed werd bij Starbucks met die raar gespelde voornamen. Als het goed was geschreven, zou het hier niet opnieuw gedeeld worden.
Mascha heeft daar een jaar gewoont hoor. Ze is gewoon half Amerikaans daardoor. En poppy is daar ook gegroeid een maand dusja
Ja die sheer tint over je serum, dagcreme en spf heen, onder je Foundation, grootste bullshit natuurlijk. Wie gaat dit ooit doen?
Niet zomaar nee. Zoals jij al zegt, Amerikaanse partner, werkgever of ouders is het āmakkelijksteā
Dan heb je nog green card lottery inderdaad waarbij er een aantal verblijfsvergunningen per jaar worden weggegeven, daar moet je je dan elk jaar voor inschrijven.
Maar heb hier ook wel eens gespeculeerd dat ze misschien met een influencer visa naar binnen kan komen, O-1B bijvoorbeeld.
Het kan wel maar zou het niet makkelijk noemen.
Ik het ze van harte hoor, daar niet van.
Maar hen ākennendeā hebben ze er nooit serieus naar gekeken behalve MURICA elk jaar op een moodboard schrijven en praten over ooit.
Ik zou serieus wel echt naar de vlogs beginnen kijken.
Maar na een tijdje is het toch ook weer van hetzelfdeā¦
omg deze emoji
Hahahha MURICA F U C K yeah immiright
Las vroeger gunfactor altijd als factor en dat was verwarrend af.
Die vinden daar gewoon een amerikaanse bunker en dan krijg je dezelfde bunker vlogs met af en toe een wallmart bunker vlog er tussen door.
Sorry, no big deal maar ik moet even iets zeggen want dit valt me echt elke keer op maar iedereen hier zegt āwallmartā maar het is toch echt āwalmartā met 1 L!
Dit is beledigend voor muren.
Hahahaha ik twijfel ook elke keer als ik het typ of het met 1 of 2 L-en is en ben er al zo vaak geweest.
Walmart it is
Hahhahahhaha ik pis
deze vlog moet ik eens in de zoveel tijd kijken om sane te blijven
Lieve hemel de creatieve armoede bij Massa. Na de sieraad- en kledingkast video, nu een voorraadkast uitzoek video Whatās next? De kinderwagenuitzoek video?
Alles wat je tĆ³ch al moet doen voor je verhuizing, in content gieten en daar dan weer geld mee verdienen om guccibehang te kunnen kopen. Ik kan er niet bij. Massa zit iig weer geramd voor dr zaterdag videoās tot het eind van het jaar, want straks krijg je natuurlijk de āinricht videoāsā: kledingkast, parfumplank, beautytafel, badkamer, Milaās kamer, keukenlades, koelkastindeling, voorraadkast. Vergeet ik iets? Laat het achter in de comments
En welke vd twee is het echt?