Doet me denken aan die “tip” van haar om je spraytan in een hotelbadkamer te doen zodat je eigen badkamer niet vies werd.
Toch ook met haarverf? Dat je dat beter in het hotel kon doen want dan ruimde iemand anders je zooi op.
Ja klopt! Met henna deed ze dat toen. Echt erg dat ze dat toen als tip deelde
Ik vraag me af of die meid ons niet gewoon allemaal voor de gek houd
Volgende boek: beautygloss, the hoax
Met als cover een foto van Mascha met het kaasmasker.
De grappenmaker van de influencersclub
Nou ja en + dat Vera Camilla wel echt fatsoenlijk met haar spullen omgaat en het écht (met plezier) draagt? Vind dat ook een groot verschil hoor.
Liever een mooi designeritem dan 100 polyestertroepjes die op een landfill belanden.
Ik adviseer Mascha naar mijn kapsalon te gaan. Daar hebben ze met Versace-behang en kitch hun merk gebouwd. De kapsalon is een ode aan de “oude” Jordanezen en heet “Bij ons in de Jordaan”.
Kan ze nog wat inspiratie opdoen voor haar huis.
Dit is tenminste nog alles in hetzelfde stijltje. Vrees dat het huis van Mas straks een ratjetoe is van vanalles en nog wat.
Ik krijg echt al haarpijn als ik alleen al naar deze staart kijk
Hahah wel herkenbaar dit. Als iemand iets ingewikkelds doet ben ik te lui om het na te doen, maar met dit soort dingen denk ik oh ja dit bestaat ook nog in het leven, kan dat morgen wel eens doen. Zelfde met van die 1 minuut knotjes of ‘recepten’ als brie met honing uit de oven.
Aaah hier gaat Mo ook heen haha!
Ik zat van de week nog naar kappers te zoeken in m’n buurt en kwam deze ook tegen, maar zooo duur
Ja, maar Sophie is geweldig en iets minder duur. Zij is zelfstandige en heeft een stoel in de zaak. Mocht je haar gegevens willen, stuur me dan een pb.
Oh thanks ga ik onthouden! Was nu naar Hier en Dhaar en ben daar ook wel heel tevreden over!
Goed om te weten, altijd zo’n zoektocht naar een kapper. Ben altijd blij als ik weer iemand gevonden hebt, die me snapt…
Geloof dat dit de video was waar Mascha de ‘clean’ badkamer voor nodig had… of je daar nou een hotelkamer voor zou boeken
Pfff dit is gewoon net een wc hokje op spoor 2 op Amsterdam CS😭