Beutyblogtopic XL #12

Misschien heeft ze geen idee van wat normaal is juist doordat ze arm is opgegroeid? Dus dat ze denkt dat haar leven nu modaal is, en je bent pas rijk als je een hele dikke bankrekening hebt.

5 likes

Was Mascha ook niet obsessed met de qoute 500. Volgens mij ziet ze dat als rijk. En zichzelf als midden ofzo

7 likes

Ik zie de foefjes ook op een gegeven moment wel beleggen, hebben ze daar weleens eerder iets mee gedaan?

Met hun vermogen lijkt het mij dat ze dat allang doen, al zijn het maar eftā€™s.
Daar hoef je geen groot licht voor te zijn.

Een beetje fatsoenlijk financieel adviseur ( en ik neem aan dat ze die hebben, met zulke bedragen) zal echt niet adviseren om je vermogen tegen 0% rente te laten verdampen op een spaarrekening.

6 likes

Ze was ook niet eens echt arm volgens mij, ze kreeg dure computers van haar vader en kon mee naar Amerika. Natuurlijk zal ze minder geld hebben gehad dan andere kindjes in haar klas met ouders die modaal salaris verdienen, en ik wil die ervaring niet bagatelliseren, maar mijn moeder heeft op scholen gewerkt waar de kindjes in de winter tijdens vrieskou op sandalen en in een dun jack naar school kwamen omdat er geen geld was voor kleding. Mensen die hun kinderen geen ontbijt konden geven en vaak ook niet eens lunch mee naar school.
En die hadden ook geen geld voor de tram Ć¼berhaupt en ook geen ouder ergens achter de hand die mooie cadeautjes voor je kocht of je een half jaar mee nam naar Amerika.
Elk soort geldzorgen zijn echt killing hoor maat hoe zij praat over dat met de tram gaan traumatriggerend is omdat ze vroeger zo arm wasā€¦ Ik vind het echt een beetje wereldvreemd.

27 likes

Nou ten eerste vind ik niet dat je kunt oordelen of iemand arm is (tenzij echt obvious) en ten tweede vind ik jouw voorbeelden wel extreem schrijnend. Dat komt vast wel voor maar als je daar een level boven zit betekent het niet dat je niet arm bent.
Ze kan ook al die dure dingen hebben gekregen maar verder helemaal niks van haar vader.

12 likes

Dat is waar.

Ja de sneaker collectie van foef

2 likes

2 huizen? 3 inclusief dat vakantiehuis.
En volgens mij zijn er in elk van die 3 huizen 2 badkamers.

:roll_eyes: :roll_eyes:

9 likes

Ze zijn in ieder geval niet krenterig, als je zonder met je ogen te knipperen dit echt een goed idee vindt. Of is het zo dat die verbouwing nog steeds gaande is waardoor ze overdag in de herrie zitten?

1 like

Maar bouwgeluiden!!1!1! Dan kan je geen goede content maken natuurlijk. Zo makkelijk is het niet hoor!! :roll_eyes:

5 likes

Nee ik was inderdaad even vergeten dat het ook teveel moeite kost om gewoon even na 8 uur 's avonds naar een van de huizen te gaan, stom van me.

Canā€™t wait om die campagne te zien btwā€¦

10 likes

Door vakantie heb ik 10 dagen geen vlogs van de foefjes gekeken. Nu dacht ik dit even snel bij te kijken, maar helaas de vlogs zijn tegenwoordig weer veel langer. Niet slechts 3 minuten, maar soms wel 15/20 minuten. In die zin steekt ze er wel weer wat meer moeite in.

1 like

Moeite? Ze is vaak 10 minuten aan het wauwelen overā€¦ā€¦
Ehm. Vergeten. Zo niet interessant dus

7 likes

Of 10 minuten aan het sporten

4 likes

Ik zag vanochtend een vlog waarin Mascha tien minuten lang bikiniā€™s aan het passen is. Zij lacht het hardst want ik heb het nog gekeken ook. :rofl:

Na het zien van die video is mijn homepage van Youtube ook meteen veranderd naar Elise Boers, Wil & Tien, etc. :sob:

5 likes

Dan hoop ik voor hun dat Mila niet tzt het behang van de muren trekt, zoals ik vroeger gedaan heb omdat ik aan het ā€œkokenā€ was voor de hele familie. Ieder reepje behang was voor een vd familieleden :rofl::sob:

18 likes

Dat stukje over die badkamerā€¦ ā€œJa dat moet in een clean badkamer, die heb ik niet dus ik MOET naar een hotelā€.

Of je neemt een uur de tijd om een van de 20 badkamers die hebt op te ruimen?

73 likes

Ben benieuwd of je de badkamer Ć¼berhaupt ziet in de campagne.

7 likes

Misschien hing er geen spiegel in 1 van hun 30 badkamers :joy:

2 likes