Beutyblogtopic XL #12

En daarna graag hoe je je kind aan gaat leren wat de benaming is van het mannelijk en vrouwelijk geslachtsdeel :woman_facepalming:t2: #mommybloggerstopic

2 likes

Dat hebben ze ook al gedaan, bij Awisa, maar een babysitter is toch een stapje verder.

4 likes

Pff ik word er zo plaatsvervangend ongemakkelijk van als gregor zijn cadeau openmaakt. Sorry maar lijkt net of hij een beperking heeft hoe hij brabbelt en domme opmerkingen maakt. Net een kind van 4 mijn god hey

21 likes

Dat is hun hele dynamiek, soort van neverending rollenspel als kleuters.
Wat je zegt over een beperking negeer ik even trouwens.
Vraag me echt af wat iemand denkt als je ooit hem als makelaar hebt gehad en je ziet hem dan zo in een vlog :joy: Of zou hij zijn huizen ook zo aan de man gebracht hebben?
|Dit is de bababoeboebadkamer, kunjlekkrGellibaffs in nemenā€¦oe, aa oe, kijkā€¦Spongebob tandpasta!!!"

53 likes

Iemand nog interesse een hippe Bucket hat?
Koopie

1 like

Ja ik snap wel dat die in de sale is

6 likes

Greg heeft hem nu, hup in de sale!

Onze mas koopt Gucci behang maar vraagt zich nog steeds af of zij het rijke of arme gezin zouden zijn bij steenrijk, straatarm

57 likes

Maar zo zie je maar weer dat smaak niet te koop is :relaxed:

11 likes

Vraagt ze zich dit serieus nog steeds af of komt dit uit die oude vlog?

4 likes

Ik heb wel eens wc brillen gezien in de jaren 90 die zoā€™n printje hadden.

DIT KOST ā‚¬410 PER ROL VAN 7M??? Of lees ik verkeerd, op de site staat: Comes with two panels measuring W70cm x H3.5mt each

10 likes

Uit de oude vlog, maar zag dr foto op Instagram

Lol so on brand

Net als die wanstaltige Versace badjassen van ze, het moet altijd over the top maar dan is t resultaat altijd alsnog Beverwijk omdat ze geen smaak hebben.

55 likes

In de Fabienne Chapot sale deze week heeft ze ook ff 1000 euro aan jurken in een paar minuten uitgegeven en die belanden dan weer opgepropt in haar kast en over 3 maanden gaan ze in de ā€˜doneerbakā€™.

19 likes

We zouden hier minder over vallen als ze gewoon owned dat ze rijk is. Vera koopt ook alleen designerspul maar doet niet alsof ze nog steeds modaal verdient en en wat ze allemaal koopt heel normaal is. Mascha wil om een of andere reden niet toegeven dat ze echt absurd rijk geworden is. Misschien omdat ze oprecht niet gelooft dat ze dat is?

7 likes

Maar hoe kan dat?
Zeker als je een arme jeugd hebt gehad kun je er toch gewoon niet omheen? Hoe kun je dan zoā€™n verwrongen beeld hebben.
(En dan bedoel ik niet je Mascha from the Block imago willen behouden omdat je je daarmee identificeert maar oprecht denken dat je niet rijk bent)

8 likes

Massa die een hotelkamer moet boeken voor een filmpje omdat ze in het vakantiehuis geen ā€œcleaneā€ badkamer heeftā€¦ Maar ze heeft atm 2 huizen? Waarom die hotelkamer als ze gewoon naar huis kan? :expressionless:

31 likes

Hahahahahahaahahahahaha

23 likes

Volgens mij heeft Mascha ooit een keer gezegd dat je pas echt rijk bent als je 10 miljoen op de bank hebt staan, maar ik weet niet meer precies hoe of wanneer ze dat zei. Maar echt, als je Gucci behang koopt of naast je 3 huizen nog een hotelkamer huurt of eventjes 1000 euro aan kleding koopt dan moet je toch wel realiseren dat je best wel rijk bent.

8 likes