“Mijn keukenla uitzoeken”
Ik hoor de foefs het al roepen “tjieeeeekens”
Ik vind dit ook weer zo’n net niet spon post. Het eind resultaat zorgt er nou niet voor dat ik direct naar de winkel ren om het product te halen.
Wat is ze mooi hier!
Maar dat eerste geeft niet het resultaat van foto 2 en 3. Dat is weer een ander product.
Ze heeft toch gewoon aan de ‘volume’-kant de krultang door d’r haar gehaald en aan de andere kant niet? Verder zit het ook vooral erg rommelig bovenop aan de ‘volume’-kant, ik vind dit geen volume maar gewoon slordig.
Ze gebruikt de producten gewoon niet goed. Krijg er echt jeuk van.
Volumeproducten voor op je aanzet gebruik je niet OP je scheiding, maar daaronder, zeker niet als je zulk fijn haar hebt.
Anders krijg je dus zo mega pluis scheiding.
Ik moest bijna gillen toen ze die mousse op haar middenscheiding plempte.
STAPH.
Is de mousse geen droogshampoo? Had verwacht dat ze dat op vet haar zou laten zien.
‘Mijn volledige keukenla uitzoeken’
HAHAHAHAHA TACOOOOO LOVE YOU!!!
In een van die vele opruimvideos zat een hele lading selftan-removers die ze ging houden, waarom gebruikt ze het dan niet?
In die planner video maar ook nu met Andrélon, zo’n enorme oranje vlek. Misschien brengt het wel mijn eigen tienerjaren trauma’s omhoog, altijd oranje vlekken ergens
Ja, maar dat maakt niet uit. Je plempt geen product op de scheiding waar je haar in valt. Als je volume wil creëren doe je dat in passés onder je scheiding, zodat die onderliggende lagen je natuurlijke scheiding “omhoog” drukken.
Ik krijg hier als ex kapper al kippenvel van, maar als ik medewerker van Andrélon zou zijn zou ik echt even een belletje plegen. Dit is gewoon geen manier om de werking van een product te tonen.
door deze screenshot denk ik opeens aan dat clubje waar zij in zat met cynthia (?) en jiami (??) en nog 2 anderen volgens mij, waar ze dan om de beurt een video gingen uploaden.
mascha had een keer herfstnagels gemaakt hahahaha ik zou iemand 5 euro geven als hij dat filmpje terug kan vinden. het leek echt net alsof ze met haar vingers in de modder had gezeten
Was dat niet Femme?
Femme toch?
Oooooh dat herinner ik me ook nog. Kwam zoveel commentaar op, was ook direct offline.
Oh, hahaha zo goed opgelet.