Lol echt? Wat raar? Ze spreekt echt perfect Nederlands
@California sorryđ
Ja ze snapt sarcasme bijv niet want ze is op haar 4e naar NL gekomen en spreekwoorden snapt ze daarom ook niet. Zijn haar eigen woorden allemaal.
Spreekwoorden vind ik wel logisch als je thuis geen Nederlands spreekt.
Ik ben het hier eigenlijk wel eens met Mascha. Op het moment dat je opgroeit in een gezin met ouders die beide uit een volledig andere cultuur komen dan krijg je spreekwoorden thuis niet mee. Ik heb hetzelfde gehad. Ik ken ze en herinner me dat ik het op de basisschool ook heb geleerd, maar ik haal ze vaak door elkaar en daarnaast komt het ĂŒberhaupt nooit in mij op binnen de passende context om een spreekwoord te gebruiken
Jaa die uitspraken ken ik, maar dat snap ik ook. Als je die uitspraken niet veel meekrijgt vanuit huis is het ook heel lastig.
Ik geloof dit ook wel. Als iemand ââperfectââ Nederlands lijkt te spreken, heb je het niet meteen door, maar ik ken ook iemand wiens moedertaal niet Nederlands is en zij begrijpt spreekwoorden ook niet. Aan haar is absoluut niet te horen dat ze niet Nederlandstalig is opgevoed, maar ze heeft bijvoorbeeld al moeite met de uitspraak ââis er iets aan de hand?ââ.
En dat ze vanaf haar 4e in Nederland woont wil niet zeggen dat ze vanaf haar 4e ook al Nederlands geleerd heeft. Waarschijnlijk werd (en misschien nog steeds wel?) er nog heel lang Russisch gesproken thuis.
Ja maar eigenlijk is ze ook nog gewoon amerikaans he
Hoi ik ben hier al een tijdje niet geweest en kom nu speciaal even om te vragen of jullie weten hoe het in GODSNAAM mogelijk is dat Mascha en Gregor weer zoân prachtige trap en vloer combinatie hebben gekozen ik had even kleine hoop dat ze het gingen nailen maar niet dusâŠ
Ik moest ook een beetje cringen bij dat supermoderne op maat gemaakte tv-meubel en dan een donkerbruine jaren â70 trap ernaast.
Naar aanleiding van de opmerkingen over t huis en uit verveling de vlog van mascha gekeken. Hoezo heeft ze meerdere zzpers nodig in december. Sorry maar wat doet ze nou? Een superkorte niet fantastische vlog maken. En een video per week (?). Geen blog meer toch? Ik snap echt niks van t influencer leven.
Geen idee, maar zou graag een spellingscontrole en link check zzp-er willen aanwijzen
Naar aanleiding van de berichten hier zit ik ook even de vlog van gister en vandaag te kijken. Een foefcasa met een soort foefexperienceâ:sparkles:??? Ik krijg al chaos in mijn hoofd als ik er aan denk.
Ja volgens mij word haar make up kamer met zoân terrazzo vloer met dat eenden behang, ik krijg er nou al een error van als ik eraan denk
Hahahahaha eendenbehang
Ja wil het ook wel kippenbehang noemen voor je
Haha dat is wel next level âdowngradenâ van het dure MeRkbEHanG!
Mascha gaat wel hard deze week, gisteren (planner) en vandaag (andrelon droogshampoo) een extra video. Ik ben benieuwd wat we zaterdag voor video krijgen.