Hahah wat slecht. Ik weet zeker dat ik zonder producten ook zo’n half voor half na foto kan maken. Eerst even je hoofd op de kop schudden voor volume. De ene helft daarna goed plat kammen en achter je oor doen, en de andere kant beetje rommelig opduwen en voila… Blijft heus wel paar seconden zitten voor een foto.
Heb dat geleerd van Cynthia. Zij had ooit een video hoe ze haar haren fohnt en volume creeert(laag per laag onder de scheiding). Echt handig en het werkt nog steeds .
Nou, precies. Het is gewoon allemaal niet zo moeilijk.
En dan zie ik Mascha weer compleet stuntelen met een product waar ze geen kennis en kunde van heeft. Ik kan daar echt om gillen.
Doe nou even 2 seconden research voor je iets online flikkert.
Dat zij nog samenwerkingen krijgt en zelfs ambassadeur wordt van een merk vind ik echt ongelooflijk.
Ja maar alsnog is het zo raar dat ze het resultaat van de schuim niet laat zien toch?
Edit
Ohh nee wacht, je moet swipen voor de video…
Heeft ook nog eens zo’n hele haarcursus gedaan toch bij salon b ofzo, zou je zeggen dat ze er dan meer van moet weten dan de gemiddelde meit.
Volgens mij is dat preppen (je aanzet en scheiding vol smeren met mousse) het enige is wat is blijven hangen.
Ja, omdat ze het product fout gebruikt.
Het is alsof ze een tortuolio maakt over hoe je moet tanken en dan laat zien hoe ze de benzine naast de auto op het asfalt spuit.
En dit zijn dus de campagnes waar die hele speech over kwam van concepten die bedacht worden en die gaan terug naar de opdrachtgever die het goedkeurt en dan moet de hele campagne nog geschoten en wederom goedgekeurd worden etc etc?
Nou dit idd, dat Mascha dit doe is een ding. Dat merken (die hier vast grof gels voor betalen) dit accepteren snap ik écht niet
Dit is de Amsterdamse look die ie-de-reen in Amsterdam heeft!
Nee daarom is stationary ook een hobby. Ik denk dat mensen die dat doen ook wel snappen dat ze sneller af zijn met in hanenpoten met halfdroge inkt snel afspraken erin krassen (meer mijn werkwijze)
Zelf vind ik een papieren agenda prettig omdat ik bewust liever niet alles in 1 plek bewaar, mocht je telefoon gejat worden ofzo dan ben je wel even bezig met dingen herstellen. Maar snap ook dat mensen wel liever digitaal gaan. Als ik m’n agenda voor werk veel nodig zou hebben of veel zou reizen zou ik denk ik overstappen
Pardon, dat was een ‘opleiding’ ja
Denk je dat ze hier ook een storyboard en script voor heeft geproduced? Echt, die meid… Ze zou het als echte content creator nog geen dag volhouden.
Mascha heeft geluk dat ze dit zo lang geleden is gestart. Als ze nu met deze soort content influencer probeerde te worden zou ze het niet redden om zo groot te worden.
Ik denk dat het ook makkelijk is om te blijven hangen in het soort content dat je altijd hebt gemaakt, terwijl er continu nieuwe mensen zijn met nieuwe ideeen, hippere edit stijlen, betere onderwerpen enz. En dan verlies je natuurlijk aan publiek
Maar daarom is juist digitaal toch het handigst? Alles in de cloud! Dus het is juist nooit weg (tenzij je gehackt wordt ofzo haha)
Ja als je je agenda kwijt raakt ben je verder van huis. Ik pak mijn laptop erbij en daar staat mijn agenda ook direct.
Hahaha of je zet het geluid van je deurbel uit maar dit staat leuker voor the gram natuurlijk
Ja maar dan weet de postbode niet dat hij/ zij het pakket onder het bankje moet leggen.
Want ze kon haar training niet in een van haar huizen doen waar op dat moment geen postbezorger langs zou komen?
Ah joh. Volgende keer maar weer een hotelkamer huren, word je zeker niet gestoord!