Beutyblogtopic XL #12

Ik heb de mascha planner (een ‘ouder’ model) en moet zeggen dat ie echt top is.

Als onderzetter.

22 likes

Ik verwonder me altijd om Mascha’s taalgebruik, dus ben even benieuwd.

Wat zeg jij?

• Meubels
  • Meubelen

0 stemmers

• Open maken
  • Openen

0 stemmers

1 like

Ik vond het altijd super storend dat ze uien als uiwen uitspreekt. Zelfde met truiwen.

Echt van die kleine dingen die niks uitmaken maar waar mijn nekharen van overeind gaan staan.

32 likes

Haha i wish

4 likes

Mascha’s reclamestem voor Hello Fresh ook weer,: bestel voor 4 personen want als je bezoek krijgt denk je niet: heh we hebben alleen maar voor 2 personen…

Tuurlijk Mascha…het kost al geen godsvermogen voor 2 personen

’ we hadden dus vrienden die zeiden hoe kan dit???..maar…je kan dus gewoon op je vakantieadres laten bezorgen!’

Wauww Mascha…it’s amazing!

32 likes

Ik vond het ook krom klinken maar het is blijkbaar de helft van een quote van Dave Grohl “No one is you and that is your power”

Misschien is ze al járenlang fan van Nirvana of Foo Fighters :woman_shrugging:t3:

4 likes

haha what a concept

Maar doe dan de hele quote :joy: hebben ze zelf gezegd dat ze het van hem hebben? Of zal de interieur styliste Foo fighters fan zijn?

Nee haha ik zag het toen ik dat zinnetje ging googlen. Arme Dave wel want die quote is helemaal door Pinterest vrouwen overgenomen

6 likes

Sorry maar ze kunnen in Den Haag de ui gewoon niet uitspreken

3 likes

Ik vind “no one is you” wel goed passend bij de licht narcistische vlogger mindset. “Alles draait om mij en niemand kan daaraan tippen :cool:

4 likes

“No one is you” is idd niet fout maar wel vrij weinigzeggend.
Net als die parel “nee is ook een woord”. Ja, in feite klopt het prachtig, nee is inderdaad een woord, maar het slaat nergens op. Bloemkool is ook een woord.

41 likes

No one is you klopt in feite ook niet want jij bent jij en jij bent iemand

12 likes

Positief puntje, viel mij op dat als Debbie een betaalde samenwerking heeft op haar insta story’s, dat er boven aan nu staat betaalde samenwerking met merknaam. Op de plek waar normaal het gebruikte filter wordt aangegeven. Veel duidelijker dan wat sommige andere doen, ergens weg gestopt ad plaatsen wat niet leesbaar is.

5 likes

Ik vind dit soort dingen zo oneerlijk he. Ik kijk alles, alles, alles wat mensen van me gaan lezen heel, heel, heel goed na. Al is het een stom bericht op een stom forum :mad:

5 likes

Meubi

31 likes

Bobba

15 likes

Komt doordat ze Russisch is

6 likes

Sorry ik vind dit een beetje een rare opmerking. Mascha spreekt vloeiend Nederlands en de woorden waar het hier over gaat zijn allebei goed Nederlands.

Dat is iets wat Mascha zelf altijd als exuus gebruikt haha

9 likes