Beutyblogtopic XL #12

Ik heb een papieren planner en daar gebruik ik dus wel verschillende kleuren markers/pennen + af en toe wat stickers er bij. Helpt mij juist overzicht houden.

Op zondag avond of maandag ochtend maak ik mijn kleur blokken voor die week die ik al weet. En elke ochtend vul ik even mijn to do lijstjes aan + gedurende de dag streep ik taken weg.

En wijzigen op elk moment gaat makkelijk aangezien ik uitgumbare pennen en markers gebruik

4 likes

Aah jaa excuus mijn mening was wellicht wat grof.
Het ligt er wellicht aan wat meer bij je past. Het lijkt me wel ‘leuker’ om het in een planner te doen, maar uit praktisch oogpunt is het (in ieder geval voor mij) niks. Als je wat meer creatief bent is dit wellicht ook anders.
Ik deel mijn agenda met meerdere mensen op het werk/vrienden en partner, en gebruik daar ook kleurtjes om eea aan te duiden. Maar merk dat ik dingen meerdere keren per dag verschuif, of dat ik bijvoorbeeld op zoek wanneer ik voor het laatst naar de tandarts ben geweest etc. En ik zou zo’n planner echt vergeten (of afspraken die ik ‘even’ moet onthouden). Ik schrijf ook lelijk wat het onhandig maakt.
Mijn post was een beetje te oordelend misschien ben ik jaloers om mensen die dat wel zo mooi kunnen want vind het er altijd zo satifying uitzoek zo’n mooie planner als half kunstwerk.

1 like

Het is ook maar net wat je fijn vindt. Ik heb zelf die van Cynthia gehad en die vond ik heel prettig. Een ringband zoals in die van Mascha vind ik juist niet lekker schrijven en die van Cynthia heeft dat niet en kun je heel goed plat neerleggen zonder dat hij dicht slaat. Verder is het qua indeling maar net wat je zelf handig vindt. De ene planner heeft veel ruimte per dag, de ander weer per week etc.

3 likes

Dit is net gepost door dat Mooij Designs
Ben toch wel heel benieuwd hoe het huis er uiteindelijk uit zal zien, en wat de bedoeling is van die vogelkooi

Die van Cynthia zijn oprecht mooi en fijn en handig in gebruik vind ik! Ik haat alleen de naam haha. Maar ik heb die roze light versie en ik vind die qua design verder echt wel mooi (heb hem alleen niet langer dan 2 weken gebruikt haha, telefoon wint het toch)

2 likes

Wat een verschrikking :sob::pensive:

Ik vind t zo in zon video nog wel meevallen. Behalve die tekst op dat dure behang.
Mja in het echt is het toch altijd net anders haha

1 like

No one is you???

Mijn engelse grammatica is niet super, maar dit klinkt niet als een volledige zin/uitspraak?

3 likes

Wie zijn planner zou je kopen?
Ik persoonlijk van Cynthia, is wat mooier en lijkt luxueuzer.

• Mascha
  • Cynthia

0 stemmers

2 likes

Haha dit is toevallig na die discussie over haar hobby’s

31 likes

Is zeker voor als Mila huisarrest heeft

10 likes

Vorige keer toen haar planner uitkwam was er precies dezelfde “Mas vs. cynthia” discussie inclusief poll en toen won Mas, dus het is ook maar net welke richting de wind opstaat.

8 likes

Ik blijf het heerlijk vinden dat Mas en Cynth in elke fase van hun leven elkaars zakelijke rivalen zijn.
Eerst streden ze om de eerste beutyblog van NL, daarna de beauty webshops, toen de boeken en de Beautygloss party vs het I love beauty event en nu de planners.

Vraag me af wie altijd inspiratie krijgt van de ander z’n bezigheden? Qua kort pittig kapsel was Lip iig eerst

46 likes

Die van Cynthia is mooier vind ik, maar zo onhandig met kleine lijntjes om op te schrijven. Bij die van Mascha heb je tenminste nog genoeg ruimte voor je lijstjes.

2 likes

Ik vind die planner van Mas echt zo eentje die je in de voordeelbak bij 't Kruidvat vindt maar ach #nmsmvpe

62 likes

Ik heb een keer een Mascha planner cadeau gekregen. Vond het op zich best oké, maar die kolommen zijn veel te smal voor mijn koeienletters.

2 likes

De vorige editie lag ook na een tijdje in de uitverkoopbakken (van de Etos dan)

3 likes

Ja precies. Nou heb ik alles wat je kan breken in een knie gebroken en ik zit midden in de revalidatie…en dan zie je Mascha lachend lopen, bukken enz en zeggen dat haar knie gebroken lijkt…wtf…

4 likes

Die tekst viel me ook op, maar misschien is het zo’n neon tekst?

@Gerard volgens mij is dit correct Engels

1 like

Ik heb de video nog niet gezien. Ik zag ze op instagram passeren.

@Ohappyday, ik ben meer fan van de roze :smiley: