Beutyblogtopic XL #12

Ze heeft ook iemand van een oppascentrale, dat zou ik zelf ook even spannend vinden eigenlijk…

4 likes

Gtst cliffhanger!

6 likes

Haha zo is elke ouder toch als ze hun kind voor t eerst bij een babysitter achter laten

17 likes

Greg krijgt een kadootje van Mascha voor hun huwelijksdag…ik versta er echt weer niks van. Ik zit tussen slappe lach, verbazing en afschuw in.

Oja en de tuinman van het vakantiepark zag haar blote borsten omdat ze bikini’s pastte. Totale stress en ze verstopt zich in de keuken. Misschien leuk voor de podcast, heel spannend :unamused:

30 likes

2 seconden ervoor is ze nog heel stoer haar badpakken van de flashline aan het laten zien, en nu is het mega awkward dat de tuinman haar heeft gezien… Sorry, maar dan vind ik je toch echt te preuts hoor…

11 likes

Maar jeetje, hebben jullie ook zoveel badkleding? Ik heb in mijn hele leven niet zoveel bikini’s en badpakken gehad als zij in deze video laat zien.

21 likes

De meeste ouders laten hun kind voor 't eerst bij een bekende achter; opa, oma, vriendin. Niet bij iemand totaal onbekend van een oppascentrale :sweat_smile:

11 likes

Oh leuk zullen we allemaal vertellen hoeveel badkleding we hebben.

22 likes

0 want ik doe gewoon aan skinnydippen hoor

5 likes

Ik wil het tóch nog even hebben over hellofresh

32 likes

kunnen we ook bespreken hoeveel badkleding iedereen gemiddeld nú heeft en zijn/haar/hun hele leven?

1 like

afbeelding

18 likes

Haar boobies zijn wel groot geworden zeg. :speak_no_evil:

2 likes

‘ik ben benieuwd: hoeveel badpakken vinden jullie nodig om te hebben? Wat mij betreft nooit genoeg spul. Laat het achter in de comments!’

Nooit genoeg spul.

Dat is weer lekker on-brand van mas. Ze is in ieder geval consistent.

5 likes

Mijn cavia heeft twee badpakken voor als er een in de was zit met zijn gordijnen.

51 likes

En ook een voor als je cavia dood is?

5 likes

Speciaal voor jou, @monkeyslut :grimacing:

4 likes

Ik ga al deze posts flaggen

30 likes

Hahaha, al die huilende / boze emoticons van jou erbij.