Beutyblogtopic XL #12

Nope, kan haar niet meer volgen etc. Maarja maakt me verder ook niet heel veel uit, shit happens

2 likes

Ze heeft wel in een story gezegd dat ze de katten meeneemt en ze vroeg wanneer ze ze in hun nieuwe tuin kunnen uitlaten.

Ze zei ook dat ze na Siem en Manis geen nieuwe katten meer neemt.

1 like

En trouwens Krek wist altijd al dat ā€˜ie allergisch voor katten was. In New Babylon kregen ze Manis ā€˜als testā€™ en daar had hij nooit klachten door, waarna ze Siem in huis hebben genomen.

Raar verhaal weer.

33 likes

Och, de badkamer Ć©n het nachtkastje zijn aan de beurt vandaag om opgeruimd te worden. Hadden we die al op de bingo lijst staan?

20 likes

:roll_eyes: :roll_eyes: :roll_eyes: zuchhtttā€¦ zo makkelijk weer van Mas. Wat is dit nou voor een kanaal, en dat mensen het nog leuk vinden ook.

Ze haalde tot 7 maanden geleden bijna altijd dik boven de 200k views. Nu alleen nog maar rond de 50 :sweat_smile:

4 likes

Take a shot als Mascha iets volledig gaat uitzoeken

28 likes

En neem een shot als ze zegt dat ze een systeem gaat bedenken voor iets

27 likes

Black out drunk.

10 likes

Ik ga weer zo verschrikkelijk slecht op deze meid. Het nachtkastje is weer puur voor de kink toegevoegd - ze gaat het uitzoeken en dan zegt ze ā€˜misschien krijgen jullie zo iets te zienā€¦. Ik kijk even wat ik laat zienā€™ en dan 10 sec later trekt ze er laatje open ā€˜okĆ© normalize dit, the obvious, sextoysā€™. JE ZIET NIKS HET zijn 2 doosjes waar niks op staat wat het kan linken aan sex!!! Normalize het eerst ff lekker zelf en doe niet zo mega spastisch om alles wat met sex te maken heeft - einde rant

70 likes

Ik kan het niet eens opbrengen om te hate watchen.

22 likes

Bespaar je de moeite

3 likes

Terwijl ze zelf in de veronderstelling is dat ze waanzinnig taboedoorbrekend is met haar non-revelaties over haar sexleven.

15 likes

Haha niet ze heeft gewoon weer volledig in dā€™r titel šŸ„²šŸ„²šŸ„²šŸ„²

1 like

Hallo Greg. Mijn katten allergie werd erger toen we vroeger onze kat weg deden. (Niet mijn idee)
Dus als je siem en manis weg doet geef ze maar aan mij. Ik nies, krab graag wat meer voor die arme schatjes.

3 likes

Klopt! Ik moet van de allergoloog ook alles waar ik amper een allergische reactie op heb blijven eten. Blijkbaar voorkomt dat dat het doorzet ofzo?

4 likes

Ik snap niks van beauty maar tering moet je echt al deze borstels houden?? Komen ook echt uit het kastje bij de gootsteen dus sowieso geen borstels die ze vaak gebruikte

10 likes

Beetje hetzelfde als het kijken vd vlogs. Als je het niet geregeld doet krijg je enorme irritatie als je er wel eens een kijktā€¦

8 likes

Hoe moet ze anders haar haar preppen

Weten jullie nog die periode dat ze het 24/7 over haar preppen had en dan eerst een half uur bezig was voor ze kon krullen en dan zakten de krullen alsnog na een halve dag uit.

Uiteraard deed ik haar na en dan had ik eindstand vet haar door alle mousse en alsnog geen Krul

52 likes

Oh fuck ik heb helemaal niet zon borstelā€¦ behoor ik nu tot het straat arme gezin.

17 likes

Och ja. Lekker je haar wassen om er vervolgens een kilo mousse, droogshampoo, volumepoeder en haarspray in te gooien. En het dan na een halfuurtje weer plat zit šŸ„²

8 likes