Beutyblogtopic XL #12

Wow wat lang… in Maastricht kon ik zo terecht, nu weet ik niet of dat komt omdat ik al jaren vaste klant daar ben.

Denk het niet eigenlijk, want ik bel alleen als ik weer iets vermoed.

Edit: het valt in Mst onder de longafdeling

Ik stuur even een dm

3 likes

Stel je voor je bent die katten je zit ineens 23 uur per dag met een andere kat die je niks vind. En dan na je een tijdje word je mee gesleurd nar een hysterisch huis…

6 likes

Moet er echt niet aan denken om m’n katten in een ander huis achter te laten voor het grootste deel van de dag en dat ik dan niet eens zelf naar huis zou gaan om ze te zien elke dag. Huisdieren horen voor mij zo erg bij het gezin, zou ze veel te erg missen. En vind het ook zielig als ze altijd alleen zijn, daar heb je ze toch niet voor, zeker als het binnenkatten zijn

46 likes

En ook de bank en stoel zijn al een tijdje verdwenen uit de woonkamer. Dat je dat comfort ook nog eens weg neemt en tuurlijk zullen ze ook wel andere plekken hebben, maar de woonkamer is toch waar we de katten het meest zagen.

9 likes

Ik moet eerlijk zeggen dat toen ik full time ging werken ik mijn hamster zelfs naar mijn ouders had gebracht. Voelde me zo schuldig dat ik niet thuis was. En mijn beide ouders werkte toen thuis.
Laat staan twee senior katten met al bestaande kwaaltjes…

13 likes

maar…. Europeaans is toch gewoon een lelijk anglicisme?

3 likes

Behalve dat het natuurlijk belachelijk is wat ze allemaal uitkraamt valt het me op dat Gregor nog veel normaler praat, beter gearticuleerd ofzo.

12 likes

Lol de instastory van Mascha: de arts wilde niet geloven dat wij met 2 katten leven aangezien Gregor zo allergisch is.

🥲 je leeft ook niet met 2 katten, die zitten in 1 van je andere 100 huizen waar jullie max 1 uur per dag zijn. Hou op met me

74 likes

Ugh die arts snapt dat heus wel. Les 1, als iemand met een kattenallergie en katten in huis geen klachten herkent van niezen of een loopneus, is dat omdat ze al constant blootgesteld worden! Dus nee, dan heb je geen klachten die plots komen opzetten als je in contact komt met een kat. Je wordt al de hele tijd blootgesteld.

17 likes

Misschien is het allemaal wel één grote aanloop om over een tijdje aan te kondigen dat ze de katten niet meenemen naar hun nieuwe huis? :thinking:

Nee wacht, dat zou betekenen dat Mascha dingen planned. /s

Ik zag wel in haar stories dat ze na Siem en Manis geen katten meer nemen.

6 likes

Gewoon lekker om 23u 's avonds op 22 juli een story op insta knallen dat ze een nieuwe verhuizing echt niet aankunnen dus “WiE hEeFt Er AsAP eEn nIeUw hUiSjE voor MaNiS eN SiEmPjeeeeee?:pray:t3:

5 likes

OMG ik ben volgens mij geblokt hahahahaha

8 likes

Wat heb je gedaan dan?

Geeen idee, ik reageer eigenlijk nooit op haar stories behalve 2 dagen terug (weet niet eens meer wat) en BAM

Duss, hou me op de hoogte haha

5 likes

Ik ben allergisch voor mensen die niet goed voor hun dieren zorgen :pouting_cat: :pouting_cat:

17 likes

Weet je het zeker? Als je geblokt bent kun je (in mijn ervaring) het account niet eens meer vinden en kun je diegene ook niet meer volgen. Toch?

1 like

Ik ga straks twee weken weg en ik ga m’n katten zo missen. M’n moeder komt hier elke dag een paar uur heen en blijft zelfs een paar keer per week slapen, maar mweh, m’n baby’s :cry:

Laat staan je kat die zo dement is als een deur aan d’r lot overlaten.

12 likes

Nee klopt! Ik kon haar alleen nog vinden via die DM die ik gestuurd had maar ik kan niks meer zien en als ik haar via de zoekfunctie zoek, ‘bestaat’ ze niet.

Ik denk dat ze mijn opmerking over het verhuisbedrijf zoeken niet zo leuk vond

4 likes

Volgens mij heb je haar dan zelf per ongeluk geblokt