Beutyblogtopic XL #12

Nou dit, als ze het niet gezegd had, was het mij niet opgevallen. Versta ook voor geen meter wat ze zegt als het ze het merk noemt.

4 likes

Tienvanwil blijft mij ook verbazen

Hoe kun je jeffree star nou een inspirator noemen

34 likes

Inspirator? ik ken alleen inspiratoir

3 likes

Jezus leeft ze zo erg onder een steen of is ze gewoon zelf racist?

7 likes

Ze lijkt me wel een FvD’ertje.

30 likes

Ik volg Mascha niet, maar mijn borstels liggen ook onder de wasbak en ik heb er ook 4 die ik daadwerkelijk vaak gebruik.
Dus kan best.

3 likes

Hallo gratis hovenier die onkruid weg komt halen.

17 likes

Mas haar eigen badkamer is toch eigenlijk ook gewoon clean of zeg ik nu iets raars?

2 likes

Denk erom, niet kritisch reageren! Hahaha

6 likes

image image

Hier Mascha! Succes.

27 likes

:woman_facepalming:

2 likes

Alsof zij een hovenier tussen haar volgers heeft

3 likes

Ouders van minions misschien

1 like

Hihihi zo awkward!!!

18 likes

Hoezo gratis? Mascha gaat sowieso betalen maar ik denk dat alle zoekmachines gewoon defect zijn bij influencers. Die bestaan alleen voor gewone mensen zoals wij. :sun_with_face:

12 likes

Nee, ze hebben graag een hovenier via minions omdat die hun persoonlijke wensen beter begrijpen omdat ze al een band hebben

4 likes

Blijft leuk deze :grin:

8 likes

Hahaha Anna Nooshin postte laatst iets in Stories met een vraag over vakantiehuizen voor haar familie.

Reageerde iemand met: This is your dumbest post ever, go figure it out yourself.

:laughing: :+1:

40 likes

Dat heeft zij dan ook gerepost ofzo? :joy: Wat was haar reactie? En terecht, zoek het zelf uit.

2 likes

Ja klopt! Ze vond het stom want social media is juist voor dit soort vragen en anderen helpen bla bla.