Wat als je daar allergisch voor bent
Ja dan moet je even naar die kliniek
Even naar de homeopaat
Het is eigenlijk gewoon weer een variant op die bloedtesten
Hebben ze nou alweer een nieuw huis?!
Ze hadden t ook heerlijk gevonden om na die âDNA testâ te kunnen showboaten met zijn exotische roots.
100% Europees, echt raar dat als je een dikke reet hebt je geen Surinaams bloed hebt!!!
EUROPEAANS
Maar zitten die katten van Mascha nou echt gewoon 23 uur per dag alleen in dat appartement?
Een allergie is pas een allergie als je er klachten van hebt. En Gregor heeft geen klachten, toch? Dan zegt dit onderzoek dus helemaal niks.
Ja
Maar dat vinden ze fijn hoor!!! Ze hebben liever dat ze er niet zijn!!
Nee, ik laat mijn bejaarde huisdieren die met de dag verder aftakelen ook altijd alleen. Dan kun je extra goed per dag de verschillen zien.
Zo zielig.
Ik vind die verschillende vloeren wel exceptioneel lelijk ja. En ik vind Yara Michels huis super mooi, die van de Huismuts ook, Diana heeft het ook echt geweldig ingericht. Het gezeik richt zich volgens mij op 2 stijlen: âPoppenhuis der Foefsâ
& âbe beige be coolâ
Ik kan mân blik niet onttrekken aan die tepel linksboven? Of wat is dat
Ik dacht net hetzelfde haha
Die klote zon ook in de natuur
Wat echt waar? Ik kon binnen 2 weken terecht en patiënten die ik zelf doorstuur kunnen ook vrij snel terecht. (Rdam West-Brabant). En je huisarts kan dit ook aanvragen, als het goed is.
Oh, ik woon in een andere regio maar als het op andere plekken wel gewoon kan ga ik daar maar eens achteraan bellen. Ik ben overigens via de huisarts doorgestuurd maar kreeg meteen te horen dat de wachttijd minstens 9 maanden was en dat wordt nu dus steeds verlengd⊠Corona heeft vast ook niet meegeholpen daarin
Welke klachten heb je? Mocht je ook benauwdheidsklachten hebben kun je kijken of het evt via de longarts kan. Of veel neusklachten dan verder onderzoek via de KNO-arts.