Beutyblogtopic XL #12

Ze schreef in de comments dat ze heel bewust voor “een verschillende stijl in iedere kamer” zijn gegaan. Als dat je uitgangspunt is, snap ik dat je verschillende stijlen combineert. Ik heb het deels ook gedaan want wilde juist geen eenheidsworst. Zo super lelijk zijn de keuzes toch niet?

2 likes

Ja beetje geïnspireerd op Kim K toch? Beige tempel idee

1 like

Nouja bijvoorbeeld huis van de huismuts vind ik wel mooi, misschien niet alles maar het klopt wel. En het huis van Josh is niet mijn smaak maar het is wel mooi gedaan zeg maar. Nieuwe huis van Monica is ook mooi gedaan.

Dit is ongeacht of het je smaak is gewoon helemaal geen geheel.

5 likes

Oh dit zou een goed concept voor een tv programma kunnen zijn. Dat ze moeten ruilen en dan kan die Negin meemaken hoe het is om arm te zijn en kan Mascha een keer in luxe leven :thumbsup:

21 likes

Ik vind het huis van de Huismuts echt prachtig!

3 likes

Dat kunnen we pas echt bepalen na de housetour toch, of het een geheel is.

Maar nee hoor, ze hadden last van bouwstof. Huisstofmijt? Nooit geweten!

15 likes

Je hebt toch geen spon nodig om allergieën te onderzoeken? Vraag een verwijzing van je huisarts.

27 likes

Ja wilde dit net zeggen, ik vind het heel positief dat mensen zich laten testen en niet jarenlang nodeloos met klachten rondlopen, maar met die klachten kun je terecht bij een huisarts die je kan doorverwijzen

27 likes

Tip on brother, tip on

1 like

Over het huis van Monica. Is dat iets Amsterdams? Ik kende het niet, 2 grote woon-verdiepingen en dan 2 medium slaapkamers en 2 badkamers in het souterrain. Ze had nu al geen plek voor haar kleding in haar kasten zei ze, terwijl je dan wel een extra 2e grote huiskamer hebt. Leek me ergens best onhandig (maar idd mooi!)

2 likes

Bijzonder ook dat hij dit vandaag deelt, terwijl ze t ook hierover hadden in de vlog van vandaag die een week geleden is opgenomen. Wat een reveal zeg, pfoeee…Ik wil ook geld om erachter te komen dat ik allergisch ben voor iets!
Is half Nederland hier niet allergisch voor btw?

4 likes

Voor Amsterdammers met een paar miljoen op hun rekening ja

19 likes

Er staat gewoon #partner bij, dus neem alles maar met een korrel zout.

3 likes

Ahaaaa ik zie daar ook voedselallergie staan, een nieuwe stroom mensen met een lactose / gluten “allergie” in 1,2,3

11 likes

Toch weer mooi gevonden van Max, deze passende spon.

7 likes

Ja echt heel irritant

Overigens is de negatieve controle niet ingevuld en zonder dat lijkt het me best useless.

2 likes

Wat een vreemd iets om reclame voor te maken?

17 likes

Al die huizen betalen zichzelf niet :money_mouth_face:

8 likes

In ieder geval kan Mas in een toekomstige, onvermijdelijke, Q&A zeggen dat Gregor OOK heus nog wel werkt!
(Disclaimer, niks mis dat hij geen baan heeft, maar het tegenovergestelde gaat ongetwijfeld door onze strot geduwd worden. Hij is nu immers ook influencer en dat zullen we weten ook).

6 likes