Dit is wel weer een nieuw dieptepunt in de wereldvreemdheid van de foefjes.
Alsof je ook een uur na een persco op het vliegtuig kan stappen om âwegâ te gaan. Waar naartoe? Met welk testbewijs? Hoe zien ze dit logistiek gezien voor zich mijn god.
Haha wat bedoelt ze hier ook nou weer mee, merken. Dat H&M denkt: oh daaag Nederland, Gucci het ook zat is en dat Maybelline ook maar vertrekt?
en dat ze bij Schiphol even een hangar open trekken met extra vliegtuigen voor al die mensen?
Volgens mij bedoelde ze hier zelfs de vliegtuigmaatschappijen mee (want dat zijn natuurlijk ook merken??), omdat ze zeggen dat ze snel weg willen uit NL zodat ze ergens anders kunnen gaan vliegen. Want hierna ging het luchtruim natuurlijk op slot en mag je het land niet meer in of uit .
Hahaha oké en onze Ryanair-vliegtuigen gaan dan gewoon aan de slag voor Australië ofzo?
Hoe wereldvreemd kun je zijn.
Hahaha oja dat klinkt âlogischâ (logischer dan wat ik dacht bij merken, nog steeds complete bs)
En er wil ook niemand naar Nederland (uit Nederland dan ook niet?)
Deze mensen komen echt uit een ei.
Als je ze dat maar met volle overtuiging wijsmaakt, geloven ze je waarschijnlijk ook nog.
Zij blij dat ze het huis niet kan kopen als ze weet hoeveel vliegverkeer er normaal gewoon altijd is daar. Naast Schiphol! Heel aparte beredenering inderdaad van hun beide. Ik snapte het niet toen ik het hier las maar ze zeggen het echt. Merken die weg willen uit Nederland?? En vliegtuigen die snel verplaatst moeten worden naar andere luchthavens want hier zijn ze niet meer nodig?? Lol hoe komen ze erbij. Ook echt het volgende shot: "Ik krijg steeds meer comments van mensen dat ik veel smak. SMAK " Stahpp
Hebben ze nou alweer een nieuwe bbq
Oh my dat nieuwe huis van Mas is echt nog erger dan ik dacht. Hoe kom je erbij om zoveel verschillende vloeren en behangen te gebruiken. En dan waarschijnlijk alle kamers volzetten met witte kasten.
I know het is hun huis dus ze moeten lekker doen wat ze willen. Maar kan er ergens toch slecht tegen als je bedenkt wat voor moois je had kunnen maken met zoân budget!
Ah ja waarom hebben we eigenlijk luchtverkeersleiding? Die slots en vliegroutes zijn toch nergens voor nodig? Gewoon lekker weg, weg, weg!
Nee joh, een vluchtplan indienen hoeft toch helemaal niet? Die vliegtuigen ontwijken elkaar toch wel in de lucht?
Ja die toeteren als ze de bocht door gaan.
Ik bedenk me net dat ze volgens mij ook stylistes hadden ingehuurd (of Spon) en natuurlijk ook eijerkamp voor de design. Heb hier veel vragen over want: hebben die mensen ook geen smaak? Of verstonden ze het gebrabbel niet en dachten ze nvm? Of drukten de foefs hun zin door maar waarom huur je dan mensen in?
Maar eerlijk, wanneer gebeurt het op dit forum dat mensen het huis van een influencer WEL mooi vinden? Kan me t niet herinneren.
Het is ook niet mijn smaak maar om nou te doen alsof het exceptioneel lelijk is en letterlijk niemand anders dit mooi zou kunnen vinden?
Ik vind Neginâs huis wel mooi. Maar vergeleken met haar is Mascha straatarm.