Ik moet echt lachen, weet nog heel goed dat ooit iemand een reactie had geplaatst op de pagina van fadim over Delia, ja beige kleding, beige huis en beige man
Vera is de vermenselijking van beige.
Nee hoor delia is dat meer
Jaa ik vind haar stijl echt tof, alhoewel het studio Job behang mij iets te intens is.
Ik vind de seletti varkenskast die ze heeft ook echt gaaf, en als we een klusschuurtje hebben gaat mijn partner ook zoiets zelf maken
Whoepsie jullie zullen mijn huis (ofja die van mijn moeder) niks vinden denk ik dan 1 blauwe muur, 1 roze muur, knalroze trap.
Ha ik heb me net even een uurtje vermaakt met haar tweets. Wat een heerlijke vrouw.
En dan staan er nog niet eens echt spullen in, alles is nu al zo druk. Ik wordt er kriebelig van. Ben zelf al zoân zenuwpees, ik wil vooral rust thuis dus wel veel beige en wit, maar dan met grote planten en kussens wel gezellig, niet zo clinisch
Ik kan me ook voorstellen dat zo veel behang snel gaat vervelen. Een muur heb je zo in een andere kleur geverfd, maar je gaat niet na een paar jaar je Gucci behang al van de muur trekken.
Nou als je 3 huizen tegelijk kunt betalen, dan zul je het vast ook niet erg vinden om over 3 jaar dat teringdure behang van de muur te (laten) trekken omdat je het zat bent en iets anders wil.
Dat is ook zeker waar inderdaad.
Late reactie maar mijn schoonouders zijn zo Als zij maar het grootste en duurste cadeau hebben
Please upload een foto van die trap
Over 3 maanden bedoel je
Heb niks tegen kleur maar vind die keuken echt afgrijselijk
Hahaha ik ben pas zondagavond thuis maar I will!!
Er zit weer een pareltje in de vlog van vandaag van de Foefjes. Mascha benoemt dat de persco net geweest is en ze merken op dat er sindsdien hĂ©Ă©l veel vliegtuigen over hen heen vliegen. Normaal ook wel, maar nu echt âextreem veelâ. Ze vragen zich af of dat komt omdat merken opeens denken âweg weg wegâ. Gregor denkt âdat ze denken, weg met die vliegtuigen uit Nederland zodat je ergens anders kan vliegenâ. Precies Greg. Lekker ergens anders vliegen.
Hun denkwijze verbaast me echt elke keer weer
Haha ja op insta had Greg dat ook al gedeeld.
Goh, schoolvakanties begonnen?
Ze versterken elkaar zo in elkanders denkwijze.
Ik snap echt niet hoe je zo kan zijn.