Ik wil het huis van Rianne Meijer vd Linda
ah nee, ik zou daar continue een bezem willen pakken denk ik haha
oh dat heb ik juist in zoân leeg beige huis, is nooit schoon genoeg
alleen die vloer hoeft niet, zij woont in een oude gymzaal dus daarom is het wel een leuke touch daar maar niet in mijn huis
Wat in de gymzaalvloer is dat
is een oude gymzaal, vandaar
Op Etsy staan er wel een hoop! Ook meer âgeschilderdâ achtig. Op Lidor ook wel denk ik (nl webshop)
miestogo.nl heeft een beetje die vibe ook, die heeft ook muurstickers.
Waar is riotpoof eigenlijk?
Saussies proeven met Alwin.
nooit weggeweest
Love mân 50 tinten beige huis
Knew it
Beige is de aller, aller, aller lelijkste kots âkleurâ ooit voortgebracht. Helemaal niets of niemand knapt op van beige.
In het huis van de foefs zou ik dan weer helemaal lijp worden van de kleurenchaos.
Echt kiezen tussen twee kwaaden, maar liever overprikkeld in een foefhuis dan janken van verveling in een kotskleur huis.
hahaha moest hierom lachen uit mn baaaaaig huis
Ik zag een spon van delia over kleurdoekjes voor de wasmachine en dat ze zo geweldig zijn en ze ze al twee jaar gebruikt maar al haar kleren zijn beige⊠ze hadden wel een geloofwaardiger influencer kunnen kiezen
ik hou van super veel verschillende kleuren in Ă©Ă©n kamer. Ik heb mijn kamer thuis ooit in paars en groen geschilderd, en een gele mat en gele lakens bijgekocht.Ik vond het heerlijk en was dan ook echt teleurgesteld toen mijn moeder de kamer helemaal wit verfde toen ik het huis uit was. Nu moet ik (onder lichte dwang van mijn vriend) het houden bij wit met maximum Ă©Ă©n felle accentkleur. gelukkig probeer ik dat op te lossen door zoveel mogelijk felle kleuren in huis binnen te brengen.
Maar wat ik heb gezien van de behangchaos bij Mascha was zelfs voor mij net over het randje:)
Niet touwwit? Eierschaal? Mushroom? Ecru? Moet bij haar altijd zo denken aan dit filmpje van Koefnoen
Is dat de vloer van een gymzaal die door elkaar gegooid is? Word er nerveus van.
Edit: lees eerst eens verder, Camper.
Ik hou erg van een minimalistisch interieur maar wit met een accentmuur vind ik nog lelijker dan allemaal gekleurde muren door elkaar!