Beutyblogtopic XL #12

Ik wil het huis van Rianne Meijer vd Linda

11 likes

ah nee, ik zou daar continue een bezem willen pakken denk ik haha

15 likes

oh dat heb ik juist in zo’n leeg beige huis, is nooit schoon genoeg

alleen die vloer hoeft niet, zij woont in een oude gymzaal dus daarom is het wel een leuke touch daar maar niet in mijn huis

3 likes

Wat in de gymzaalvloer is dat

15 likes

is een oude gymzaal, vandaar

2 likes

Op Etsy staan er wel een hoop! Ook meer ‘geschilderd’ achtig. Op Lidor ook wel denk ik (nl webshop)

3 likes

miestogo.nl heeft een beetje die vibe ook, die heeft ook muurstickers.

3 likes

Waar is riotpoof eigenlijk?

3 likes

Saussies proeven met Alwin.

7 likes

nooit weggeweest

8 likes

:ok_hand:

14 likes

Love m’n 50 tinten beige huis :raising_hand_woman:t2:

1 like

Knew it :heart_eyes:

3 likes

Beige is de aller, aller, aller lelijkste kots “kleur” ooit voortgebracht. Helemaal niets of niemand knapt op van beige.

In het huis van de foefs zou ik dan weer helemaal lijp worden van de kleurenchaos.

Echt kiezen tussen twee kwaaden, maar liever overprikkeld in een foefhuis dan janken van verveling in een kotskleur huis.

25 likes

hahaha moest hierom lachen uit mn baaaaaig huis

10 likes

Ik zag een spon van delia over kleurdoekjes voor de wasmachine en dat ze zo geweldig zijn en ze ze al twee jaar gebruikt maar al haar kleren zijn beige
 ze hadden wel een geloofwaardiger influencer kunnen kiezen

38 likes

ik hou van super veel verschillende kleuren in Ă©Ă©n kamer. Ik heb mijn kamer thuis ooit in paars en groen geschilderd, en een gele mat en gele lakens bijgekocht.Ik vond het heerlijk en was dan ook echt teleurgesteld toen mijn moeder de kamer helemaal wit verfde toen ik het huis uit was. Nu moet ik (onder lichte dwang van mijn vriend) het houden bij wit met maximum Ă©Ă©n felle accentkleur. gelukkig probeer ik dat op te lossen door zoveel mogelijk felle kleuren in huis binnen te brengen.

Maar wat ik heb gezien van de behangchaos bij Mascha was zelfs voor mij net over het randje:)

3 likes

Niet touwwit? Eierschaal? Mushroom? Ecru? Moet bij haar altijd zo denken aan dit filmpje van Koefnoen :rofl:

28 likes

Is dat de vloer van een gymzaal die door elkaar gegooid is? Word er nerveus van.

Edit: lees eerst eens verder, Camper.

2 likes

Ik hou erg van een minimalistisch interieur maar wit met een accentmuur vind ik nog lelijker dan allemaal gekleurde muren door elkaar!

11 likes