Echt bloed-bloed-bloed-irritant ook dat ‘die manager’ nu bij elk shot waar hij in zit van die domme cynische opmerkingen maakt over het wel of niet hard werken van Mascha.
Goh wat vindt hij zichzelf toch grappig daarmee
Echt bloed-bloed-bloed-irritant ook dat ‘die manager’ nu bij elk shot waar hij in zit van die domme cynische opmerkingen maakt over het wel of niet hard werken van Mascha.
Goh wat vindt hij zichzelf toch grappig daarmee
Ik word nerveus van Mascha, op 15 juli vragen of er een verhuisbedrijf beschikbaar is op 23 juli
Waarschijnlijk heeft ze zelf bedrijven gebeld maar die zitten allemaal al volgeboekt en nu hoopt ze het via insta alsnog te kunnen regelen. Wedden dat het nog gaat lukken ook.
Ik kan me nog een Mascha herinneren die om 5 uur ‘s morgens wakker werd gebeld door de taxi die voor haar deur stond om richting Schiphol te gaan en dat zij dan nog haar koffer moest inpakken. Dus voor haar doen is ze behoorlijk op tijd.
Wanneer zal ze een nieuwe wasmachine krijgen? Die kwam ook weer zo pontificaal in beeld met commentaar dat hij stonk…
Ik twijfel er niet aan dat het gaat lukken idd, maar jeetje ik zou zoiets toch met meer voorbereiding doen.
@George true! Zullen vast ook paar uur vantevoren beginnen met verhuisdozen vullen
Bijvoorbeeld even een planner gebruiken
Als je nou maar eens zou weten waar je zo’n planner kunt krijgen…
Ben echt benieuwd hoe het huis eruit gaat zien als het eenmaal ingericht is. Vind het nu al druk ogen doordat ze in alle kamers meerdere soorten behang en kleuren gebruikt hebben. Volgens mij ligt er ook bijna overal een andere vloer?
Ja ik snap sowieso niet dat je voor verschillende vloeren kiest, vind dat heel onrustig. Alleen badkamer, wc, bijkeuken ofzo snap ik dat je daar voor tegels gaat en op de benedenverdieping een andere vloer dan boven vind ik ook niet gek, maar op dezelfde verdieping meerdere vloeren hebben vind ik echt niks.
Ja, precies dat inderdaad! Allemaal losse kamertjes met een geheel ander thema. Maar goed, wie weet wordt het heel mooi.
Ook zo lekker dat je wel eerst de ontheffing gaat regelen en daarna pas een bedrijf gaat zoeken. Gemeenten doen 100 jaar over zoiets dus je weet dan toch al weken vooraf dat je die dag gaat verhuizen?
Ja wie weet haha, en zolang zij er blij mee zijn (en dat zijn ze volgens mij wel aan de oooh-wwooowww-aahhh te horen)
Mila’s kamertje vind ik wel heel cute!
Oh dat behang is heel leuk! Vind alleen de combi’s wel weer vrij heftig. 1 volledig roze muur, 1 muur behang, 1 muur andere kleur en die maar tot halverwege.
Nouja ze hebben duidelijk hun eigen stijl iig
Wat heeft jullie voorkeur?
0 stemmers
Iets er tussenin please? Kleur maar dan iets meer coordinated
Haha nee dat komt niet voor in de wereld van extremen!!
Misschien kan je verven over glasvezel behang en een paar mooie goede kwaliteit muurstickers? Kan je ook wel een behang-look mee creëren denk ik.