Beutyblogtopic XL #12

Gaat het rijke gezin dan naar hun luxe nieuwbouwhuis of het vakantiehuis :face_with_monocle:

12 likes

Om eerlijk te zijn snap ik in dit geval wel waarom ze dat huisje op Haven Lake willen kopen. Dan kunnen ze het (neem ik aan haha) verhuren en zo passief inkomen genereren. Je geld investeren in vastgoed is gewoon slim.

4 huizen voor jezelf in Amsterdam is dat niet.

7 likes

Onthaasten van wat?

Edit: Ach, spiegels kopen natuurlijk.

11 likes

Van het onthaasten

5 likes

4 huizen inmiddels :weary::weary::weary:?

1 like

Tijd voor een eigen editie van Monopoly-gloss :sunglasses:

11 likes

Semi. Ze hadden bovenop hun huurhuis, nieuwe koophuis en vakantiewoning nog een huisje gehuurd om Mila haar verjaardag te vieren.

33 likes

Nee dit is een grap

11 likes

't is helaas echt waar

3 likes

Haha de verzamelwoede is zelfs qua aantal huizen terug te zien

26 likes

Je barbecue doet het niet, koop een nieuwe en sla een beurt over in de bunker.

38 likes

Lip komt spontaan op visite om het goed te maken. Ze brengt een fles wijn mee :triumph:
Zorg voor straf dat ze zonder werk komt te zitten en geen aanspraak kan maken op het Algemeen Broodfonds.

21 likes

Huh waar en waarom?

In Amsterdam, net als de andere 3 huizen.

Waarom? Ik denk dat alleen de Foefjes daar zelf antwoord op kunnen geven.

4 likes

Maar voor één dag dan? Ik begrijp hier echt geen reet van

1 like

Nee voor het gehele weekend, geloof ik. Ik zou je het graag willen uitleggen maar ik zie de logica ook niet hahaha

5 likes

Ze vonden het daar zoooooooo AMAAAAZING en FANNTAAASTISCHHH!!! Dus ze hebben gevraagd of er nog plek was om een paar nachten heen te gaan. Het is super druk, helemaal vol geboekt maar hoe toevallig dat het net drie dagen leeg was rond Mila haar verjaardag!!! Woooowwwww
@kali

Ohja en ze hebben gekeken of ze het vakantiehuis (waar ze nu tijdelijk in wonen) konden kopen, maar die is van een particulier. Dat feest gaat dus niet door. Ben benieuwd of ze alsnog een vakantiehuis kopen

3 likes

Hoe zijn zij zo teringrijk geworden? Ze hebben echt heel veel geld om weg te geven.

11 likes

Vraag me dit dus ook echt af…. Ze leven ook echt op grote voet en zijn met 3.

Moet toch gigantisch veel zijn

5 likes

En dat lijkt mij toch best een beroerde manager. Doet ‘ie toch iets goed.

4 likes