Hoe is het met dokter siem en manis dan?
Hebben ze niet nog een extra huis gehuurd of gekocht?
Waarom? Ik snap oprecht niet hoe dit makkelijker of sneller kan zijn
Wisten jullie dat je ook gewoon een ei kan koken in een pan.
Lifehack! Pas maar op dat Mascha dit geweldige idee niet gaat gebruiken in een nieuwe beautygloss video.
Ah nee… bij nader inzien hoef je er denk ik niet bang voor te zijn. Ze zitten straks namelijk 2 WEKEN zonder keuken.
Omdat je niet op hoeft te letten tot het water kookt. Dat vind ik toch altijd zo irritant
En ik kan weglopen zonder dat één van mijn zwakzinnige katten met loeiheet water gaan spelen (jeej bubbels). En een pan minder afwassen.
Die twee weken is genoeg voer voor 5 weken aan video’s…
- Hacks voor als je zonder keuken zit
- Shoplog van benodigheden voor koken zonder keuken
- Mukbang mer recepten koken zonder keuken
- recepten voor als je alleen een slowcooker hebt
- Mijn ervaring met 2 weken zonder keuken zitten
etc
- hoe we onze baby van 11 maanden en 2 dagen en 4 uur eten geven zonder keuken maar met barbecue, HF, thuisbezorgd, magnetron, geopende horeca, slow cooker, airfryer, magnetron, gaspit en kitchenaid.
Kant en klaar potjes babyvoedsel vs. baby eten koken zonder keuken, mijn advies
Jullie maken grapjes maar op dit moment is dat wel het niveau van haar Beautygloss kanaal.
Ja en kan ze met dat niveau alsnog 3 huizen tegelijk hebben
Money mindset!!
- Hoe doe je zo efficient mogelijk 3x per dag boodschappen omdat je geen koelkast hebt…
Ik zie het echt gebeuren dat we de hele maand juli getrakteerd worden op al dit soort pareltjes.
Die weten t ook niet meer want die zijn #abandoned.
Whahahaha…ja godver je hebt nog gelijk ook!
Er is nog geen vlog van Mascha. Bij haar valt het op omdat ze eigenlijk toch vrijwel altijd op tijd is. Kan natuurlijk gebeuren, geen probleem
Ja maar een keer per jaar komt de vlog te laat.
Komt door de slechte wifi in de ~ natuur ~
Ze gaan vandaag in de vlog uiteten. Zonder Mila. Paniek en stress alom, want kind is alleen thuis met de oppas. GAAT DAT WEL GOED?