Beutyblogtopic XL #12

Cakesmash is al een jaar of 10 een ding in NL. Ik heb er zelf ook niks mee maar als mensen het leuk vinden, primaaaaa.

Ik vond het een hele lieve vlog eigenlijk.

5 likes

Ze hebben toch helemaal niet van die smash cake gegeten? Er was nog een aparte taart om uit te delen.
Ik vond het wel leuk om te zien dat dit gewoon een redelijk normaal verjaardagsfeestje was en niet a la Josh mega uitbundig met allerlei dure cadeaus.

8 likes

Ik was dit weekend bij zo’n cakesmash (een ander neefje had er speciaal een klein taartje voor gebakken), alleen deze baby wilde helemaal niet smashen haha. Echt heel keurig één voor één de frambozen van de bovenkant geplukt en daarna zat ie echt zo van: ‘ok en nu?’

37 likes

Zijn de Smash cakes niet vaak een ‘vieze’ taart? Met droge goedkope cake van de winkel en heel veel botercrème om er iets moois van te maken?

Ik vind het voedselverspilling :confused:

50 likes

Paar dagen terug werd hier de Beautygloss Party weer genoemd en nu vraag ik me echt af (postcorona natuurlijk) hoeveel mensen er nog op af zouden komen als ze nu weer zoiets organiseert? Kan me bijna niet voorstellen dat dat weer zo’n happening wordt.

Oh nou daar ben ik ook wel benieuwd naar, en ook naar wat daar dan op af komt, aangezien Mascha wel eens roept dat haar following zo met haar meegegroeid is. Zouden de bezoekers dan ook duidelijk gemiddeld ouder zijn dan voorgaande edities?

5 likes

Vind het trouwens wel leuk om te zien dat de normale cadeaus gekocht hebben waar Mila echt iets aan heeft en niet van die over de tok grote shit waar een kind van 1 niks mee kan

23 likes

Hahaha ja he, zo’n elektrische Mercedes. :joy:

11 likes

Het is toch ook gewoon voedselverspilling. En goor. Ik snap dus écht niet wat er schattig aan is.

23 likes

Hahah echt IE-DE-REEN die ze spreekt? Nounou poepoeh dat zijn nogal wat mensen natuurlijk! Foefje, Mila, ehhhhhh…

9 likes

Ik vind het serieus wel een goed idee. Niks zo goor als een taart waar een kind over heeft zitten kwijlen en blazen. Kun je echt niet maken om dat je gasten voor te schotelen.

5 likes

Dat snap ik wel en voor het plaatje is het natuurlijk mooi dat het een taart is maar het is wel een beetje verspilling. Kind gaat niet zo’n hele taart eten, smash cupcake zou meer wat zijn qua format als ik kritisch ben. Maar goed aan de andere is het een feestje dus laten we het dan ook maar vieren met iets groots

4 likes

Ik snap ook niets van zo’n smashcake. Een baby/jong kind raakt toch helemaal in de war dat graaien in een taart 1 keer per jaar mag (ik bedoel, een verjaardag zegt een kind van een jaar natuurlijk niets) en al die andere keren, op verjaardagen van anderen, moet je er ineens vanaf blijven. Lil Maya11 zou daar niets van snappen

8 likes

Maar smash cakes op zich zijn niet nieuw, wel dat het van die instagram waardige taarten zijn en dat het blijkbaar zo heet. Maar meer dan 30 jaar geleden kreeg ik voor mijn eerste verjaardag ook een eigen slagroomtaart(je) om lekker mee te kliederen. Helaas voor mijn ouders was ik ook zo’n nette baby die alleen een beetje slagroom van de bovenkant heeft gehaald.

9 likes

Ja ik kreeg ook altijd een slagroomtaart om mee te kliederen als baby haha tot ik 3 jaar was. En dat was inderdaad ook 30 jaar geleden. Voor de visite werd een andere taart gehaald.

1 like

Ja ik wilde net zeggen, toen ik 1 werd (en iedereen die ik ken eigenlijk ook?) kreeg ik een slagroomtaart om in te graaien. Was geen fancy badeend zoals Mila had, maar ik dacht altijd dat het heel normaal was. Alleen noemden wij het gewoon slagroomtaart ipv smashcake, maarja ik ben plebs.

7 likes

Ik kijk net op Instagram want kijk haar vlogs niet, maar de instagramwaardigheid valt wat mij betreft mee

25 likes

Dat is de achterkant. Als je twee foto’s verder scrollt zie je de voorkant. Ik vind ‘m schattig

71 likes

Ohhh ja dat ziet er beter uit, zover kwam ik niet bij de foto’s haha

4 likes

Aaah kapotleuke taart, wil ik ook wel.

16 likes