Tbh ben ik wel opvallend moe de laatste dagen
Ik hoor dit gewoon in Masha stem. Zij typt precies zoals ze praat. Die nadruk op ZO MOE en NIET en “maar echt iedereen die ik spreek lijkt dit te hebben” gooit ze ook altijd
Zij heeft dit natuurlijk ook al jaaaaaaren
Ik ben ook moe maar gewoon door mn werk😂… zo special snowflaky dit
Ja door de maan/planeten toch
Zo bijzonder ook zo vlak voor de zomervakantie, echt héél unusual
Huh mijn lichaam werkt niet met schoolvakanties hoor.
Ze zal wel veel mensen van ongeveer dezelfde leeftijd spreken die ongeveer rond dezelfde tijd een vaccin hebben gehad ?
Mascha gaat echt niet stoppen met beautygloss. Ze haalt zowat al dr voldoening op professioneel vlak uit dat kanaal. Praat er altijd over alsof ze verantwoordelijk is voor een of andere Steven Spielberg productie. Beautygloss is haar ~main channel. Waarvoor ze een ander laat editen, de ‘audio’ test en flink in de glam gaat. En vloggloss doet ze meer ernaast voor de fahn, maar dat is geen werk, zegt ze altijd.
Niet perse de laatste dagen, heb dat al vanaf mijn geboorte.
hahahahaha
Ik heb me vanochtend door de verjaardagscadeau van Mila heen geworsteld. Het is dat mijn baby het leuk vind om naar andere baby’s te kijken (en ik zo rustig ontbijt kan klaarmaken), want anders had ik het eerder afgezet. Wat een weeïg liedje heeft ze er onder gemonteerd zeg. Niet te doen.
Wat heeft ze gekregen?
Het telraam van de kringloop! En een boekje over een eenhoorn en nog wat cadeautjes. Ik heb alleen niet goed gekeken wat.
Mila kreeg ook een smash cake maar weigerde er in te slaan
Bij de naam kon ik het wel raden wat de bedoeling was maar had serieus nog nooit een smash cake gezien of van gehoord. Zit googlen, omg hele fotoshoots ervan.
Smash cake… pound cake… niet verwarren
Ik vind die smash cakes echt vaag eigenlijk. Snap niet zo heel goed wat er leuk aan is. Gewoon opeten is veel lekkerder lijkt mij.
Ja door het liedje leek het eerder op een begrafenis dan op een feestje
Nouja ik zou het als gast kunnen waarderen dat ze niet het gebak dat jij krijgt eerst laten aanvreten door een baby die er lekker in graait en aan likt.
Waarom je niet gewoon een puntje taart geeft aan je kind is mij ook een raadsel, dat zal vast te maken hebben met dat het wel mooi moet zijn voor op instagram en een puntje taart van de hema dan een aanfluiting is
Ik ben er pas heel laat achtergekomen dat mensen gebruik maakten van zo’n smash cake. Ik snapte al nooit hoe het werkte, en dat mensen daarna zo’n ranzige kwijltaart nog wilden eten. Was een hele openbaring.