Beutyblogtopic XL #12

Ja dat vond ik ook echt rans

Lees nu gelukkig wel wat meer commentaar in de comments, dat valt in ieder geval al mee.

Ik heb al de hele week “drop it low drop it low make that ass go” in mijn hoofd sinds mascha haar vlog van dat Nieuwjaar feestje. Was het dus eindelijk uit mijn hoofd, begint ze in de vlog van vandaag dat ze dat liedje in haar hoofd heeft, ja ik nu dus ook weer 🥲🥲

1 like

Dit was sowieso een topfeestje

3 likes

Ze heeft haar perspakketten al gestopt en doet nu bijna alle beauty weg. Ze noemt het zelf ook een nieuw tijdperk. Vraag me af of ze beautygloss gaat stoppen en bijv. gaat vloggen onder haar eigen naam.

1 like

Ik denk dat ze het kanaal dan eerder Mascha & Gregor noemt of de foefs ipv alleen haar eigen naam.

3 likes

Vlog gloss is eigenlijk toch al hun eigen kanaal, met ook een foto van beiden
Denk idd dat ze beautygloss wegdoet
End of an era!

2 likes

Het beste verandert ze de naam van Vloggloss naar Mascha, of de Foefjes, of GlureninmijnFoefje of weet ik veel, en doet ze zoals bijv. Bonnie 2 of 3 keer per week vlogs uploaden (dat ze dagen uit de week filmt waar eventueel IETS gebeurt) en dan op zaterdag de extra video die ze nu op BG plaatst.

17 likes

Huilen.

11 likes

Heeft ze op beautygloss niet meer abbonees ? Dan zou het dom zijn om te stoppen, denk niet dat ze dat gaat doen.

Volgens mij verdiend ze nog redelijk wat met haar opruim video’s.

2 likes

Is veel teveel moeite en werk, denk dat ze het zo laat of hoogstens de naam aanpassen.

Sorry, ik kan mijzelf ook vaak ergeren aan de foefjes maar hoe jij het brengt klopt niet.

Mascha zegt dat ze de slingers op tijd besteld hadden, en eergisteren bezorgd zou worden.
Dus iets zaterdag laten bezorgen terwijl je dochter op dinsdag jarig is vind ik niet gek.
Dan zou ik ook een beetje geïrriteerd zijn.

12 likes

Ja inderdaad, ik interpreteerde het ook niet alsof ze de dag ervoor besteld had

3 likes

Als je weet dat je op maandag vertrekt en op zondag geen pakketjes worden bezorgd vind ik het wel krap qua tijd.

13 likes

Het ging mij er nu meer om dat het verhaal uit zijn verband werd gerukt om op Mascha te zeiken.

En nee ik ben geen heilige, ik zeik ook op Mascha

3 likes

Wel goed dat je t benoemd hoor, ik reageerde namelijk ook ‘zo’ omdat ik die post zo las en ik automatisch geloofde dat t klopte. Ik had de vlog wel gezien maar ik snap de helft vaak niet omdat ze zo ongelofelijk moeilijk te volgen zijn in hun dialoog. Ze maken nooit hun zinnen af dus het is logisch dat een hoop verkeerd opgevat kan worden.

Nou…niet helemaal waar wat ik zeg trouwens. Ik snap elk woord van hun “Mila, Mila, Milaaa” lied. Misschien moeten ze denken aan een kinderboek!!!

4 likes

Dat ze haar eigen tip niet gebruikt: pak in met alu folie want funny.

2 likes

IE-DE-REEN is moe. Wat zou er aan de hand zijn??? :scream: :scream: :scream: :scream:

Schermafbeelding 2021-07-12 om 23.12.35

8 likes

Rude, ik voel me prima.

3 likes

Dit heb ik al wel oprecht sinds maanden, niet te doen haha. En inderdaad lijkt er niet direct een oorzaak. Maar beetje algemene vraag zo, as usual haha

5 likes