Nee je hebt gelijk ! Niemand kan dat ooit echt weten natuurlijk
Volgens mij heeft Mascha alleen rijke vrienden want iedereen die ze kent is aan het verhuizen. “Hoe doen jullie dat?” vraagt ze.
Ondertussen in de comments:
Ohh haha, dat is mij nog nooit gebeurd gelukkig! Nu wordt ik er wel wat zenuwachtig van .
Maar ja, genoeg water in de waterkoker, eieren erin en dan iets van 5 minuten wachten nadat de waterkoker is afgeslagen.
Tering mandy jij kan zo op stage bij rtl boulevard met deze stukjes.
Als Alberta Verlinde haar baan niet al ingepikt heeft Die heeft in ieder geval betere bronnen
Valt er onder ‘vermogen’ ook je huis? Of alleen het geld op de bank? Ik snap eigenlijk niet hoe ze dit allemaal ooit kunnen weten. Lijkt me echt mega natte vinger werk.
Eieren koken in de waterkoker gaat overigens prima! Ik doe het soms uit luiheid haha.
Ik ben echt in shock hierdoor. Ik ga t meteen weer proberen morgen want ik dacht echt dat het gewoon onmogelijk was.
Gewoon heel voorzichtig doen haha, moet vast lukken.
En smaakt je thee naar ei?
Nee gewoon 1 “kook cyclus” en dan nog een paar minuten erin laten! Je thee smaakt niet naar ei haha.
Ja voorzichtig doen, ik kan toch mijn waterkoker moeilijk instralen om minder hard te borrelen?
Hahahahaha nee maar wel voorzichtig erin leggen, ik deed dat een keer te hard en toen was het ei gebarsten
Wisten jullie dat je je eitje kunt koken in de Airfryer?
Het is geweldig.
Doe ik ook altijd
Nou ik ga het oprecht proberen morgen. Ik leg mijn eitje er met alle zorg in en dan zet ik hem aan.
Verslag volgt
Hoe werkt dit?
zoiets - ik zet hem alleen vaak hoger en dan wat korter er in
Ik zit echt wanhopig te zoeken naar een nieuwe angle om over de foefjes te kunnen praten maar er is gewoon niks. Alles is al gezegd