Wat is er mis met het vakantiehuisje? Doorgaans kun je alleen het park op via de receptie/als je iemand kent, plus ze wonen daar over een paar weken toch niet meer. Als je bang bent dat er iets zou gebeuren waarom organiseer je dan zoiets…
Ik denk dat ze ooit een keer ( of meer ) eens een echt slechte ervaring heeft gehad met iemand en nu bang is dat het terug gaat gebeuren.
Of ze wilt haar eigen speciaal maken, kan ook.
Ik denk een combi van allebei.
Ze zegt de hele tijd dat ze dat eng vindt en dat ze alles van je wil weten en privacy dit dat, ik geloof dat ze iemand wil uitnodigen in haar huis (waar ze voor het vakantiepark woonde)
Ik denk echt dat als je haar dat als suggestie zou geven ze zoiets zou zeggen: “Ik heb beautygloss parties gehad he, waar 1000en mensen op af kwamen! Zoiets kan ik ECHT niet doen want dan staat er mega crowd aan hysterische fans op straat”
Dit is de vrouw die een video online heeft gezet waar ze haar trio’s uitlegd…….
Correctie: Waarin ze pretendeert dat ze haar trio’s analyseert maar er vervolgens niks over zegt.
Juist.
Vraag me ook af of ze die video online gaat laten staan. Kan me niet voorstellen dat je dat van je ouders wilt zien. Of dat al je vrienden die video over jouw ouders kunnen zien. Bedoel dit in Mila haar plaats.
Vind het best kwalijk dat er nu privé info van mensen onder de video staat.
Hoi ik ben x ( volledige naam staat in username) ben 13, woon in x. Of ik ben x, ben juf van groep x in x . Ik ben x en werk bij x, het is net uit met mijn vriend… Dat inclusief insta.
Dit kan toch wel beter, een gesloten insta opzetten en mensen je ook daar laten volgen en DM-en.
Hoop echt dat Mila ook gaat YouTuben en dan reactievideo’s gaat maken op de bagger van pa en ma.
Hoho ja de volgende generatie youtubers…
Tegen dan is het/er toch wel iets anders denk ik.
Voor oude make-up hé, kan daar echt met m’n hoofd niet bij. Als je nou 13 bent en niet beter weet, kan ik me er nog iets bij voorstellen maar om nou als volwassen vrouw je eigen privacy overboord te gooien…
Mensen betalen veel geld om hun DNA naar een commercieel bedrijf te sturen omdat ze willen weten hoeveel procent ze ongeveer een regio van een werelddeel in hun bloed hebben
Niks verbaast me meer.
Haha ja vind ik ook bijzonder
Wat maakt dat nou weer uit? Seks moet geen taboe zijn.
Ik wist dat die comment ging komen.
Maar ik persoonlijk wil dit echt niet weten over mijn ouders, en al zeker niet in een YouTube video. Jij kan dat er van vinden maar ik ben er zeker van dat veel mensen hier zo over denken
Ik vind haar uitspraken over nare ervaringen met fans en doen alsof privacy zoooo belangrijk voor haar is volstrekt ongeloofwaardig.
Als het zo moeilijk allemaal voor dr is kan ik me niet voorstellen dat je je kind zo prominent en veel in beeld brengt.
Dan wil je je kind toch voor dat soort ervaringen beschermen.
Hahaha ja, wat was Gregor nog eens… 100% Europees?
Ja
Echt onverwachts met zo’n kont
Nou dit ja.
Het is huuuuuuuuu ik loop gevaar, huuuuuu privacy, huuuuuu fans voor de deur. Huuuuuuu drama want fles wijn bezorgd.
Maar ook; hoi hier is mijn koter vol in beeld
Maar dan nog, wat maakt het echt uit? Oke, dan weet je dat je ouders toen ze ooit jong waren een paar keer een trio hebben gehad. So what? Ze zijn nog steeds gelukkig samen dus ik zie het probleem echt niet.