Nee Europeaans
Owja jeetje, dank!
Zou jij het op je 14e leuk gevonden hebben om een filmpje te zien over hoe je ouders spreken hun seksleven tegenover heel Nederland?
Dit
Meer van je privacy kan je niet opgeven dan je letterlijke dna opsturen naar een commercieel bedrijf wat het vervolgens 10 jaar of langer bewaard.
Nee, maar toen ik 14 was vond ik niks van mijn ouders leuk. Daarnaast is dat ook al 10 jaar geleden en mag ik hopen dat vandaag de dag of wanneer Mila een tiener is seks niet meer zoān taboe is. Dat is toch ook exact wat Mascha wil bereiken? Het taboe doorbreken? Vind het echt belachelijk dat je als moeder maar moet doen alsof je een maagd bent en nooit van seks hebt gehoord omdat je kinderen het anders misschien ooit zien of lezen. Je mag ook een moeder zijn die haar seksualiteit uit? Seks is niks om je voor te schamen.
Kan je oprecht niet het verschil zien tussen praten met je kind over de normalisatie van seks en het openbaar plaatsen voor letterlijk de hele wereld?
Vind het echt bijzonder hoe jij al die zaken er bij haalt.
Het gaat hier om een kind wat zonder enige inspraak op internet wordt geplempt en die mogelijk in haar tienerjaren nog geconfronteerd moet worden met de escapades van haar ouders.
Dat heeft echt absoluut niets te maken met de zogenaamd taboes die je aan haalt.
Nee want volgens mij is dat verbonden? Juist door er open(baar) over te praten normaliseer je het?
Edit: ik zie nu je edit pas. Ja ben het ermee eens dat Mila privacy verdient en ze haar niet meer moeten tonen. Dat heb ik al vaker aangekaart in dit topic. Maar als Mascha wil praten over haar eigen seksleven moet ze dat vooral doen. Het is maar seks.
Ik ben heel open over seks, vind het niet eens raar om dat onderwerp met mijn ouders te bespreken, maar toch hoef ik de details van hun seksleven echt niet te weten hoor.
Maarja dat wil ik van niemand. Vind het geen taboe verder, maar hoef gewoon niet te weten wat een ander in de slaapkamer (of ergens anders) doet.
Ik hoef het idd ook niet van iedereen te weten, maar vind het wel goed dat ze het bespreekbaar maakt. Het is nog steeds niks om je voor te schamen (vind ik dan).
Maar Mas bespreekt toch altijd precies niks
Ik heb altijd het idee dat zij er een bigger deal van maken dan de rest van de wereld.
Whoehoe jullie hebben seks en jullie vinden jullie seksleven heel spannend. Good for you
Dit is wat jij er nu van maakt hoor. Dit is wel iets heel anders dan wat ik bedoel.
Nee, dus eigenlijk hoeven ze zich nergens druk om te maken hahaha poe poe dat ze een kijkje hebben genomen in de orgie tent heftig
Nee, totaal oneens.
Je kan prima met je kind praten over seks zonder dat kind bloot te stellen aan een jarenlang online dagboek.
Ik ben hier extreem resoluut in.
Je kind openbaar op internet zetten, in welke context dan ook, is totaal achterlijk.
Al is er maar 1% kans dat je kind daar in het latere leven last van kan ondervinden, zou voor mij genoeg zijn om letterlijk nooit is te delen op het internet.
@papierhier Ja maar ik heb niet gezegd dat Mascha moet doen alsof ze een maagd is en nooit van seks heeft gehoord. Dat maakt jij er nu van. Ik ben er zeker van dat ze er met haar zullen over praten en dat vind ik goed.
Weet alleen niet of Mila het gaat appreciƫren dat haar ouders een video online hebben staan over hun privƩ seksleven.
Je hebt blijkbaar je vraag aan mij verwijderd maar laat het toch staan
Ik vind dit echt twee verschillende dingen. Ze moeten stoppen met Mila in beeld brengen, eens. Vind het ook nog steeds dat Mascha enorm schijnheilig is omdat ze altijd gezegd heeft geen geld aan haar te willen verdienen maar ze wel constant blijft tonen in de vlogs. Ze respecteren haar privacy inderdaad niet.
Maar over het seks gedeelte worden we het denk ik niet eens, dat is ook prima!
Ik denk niet dat we ons zorgen hoeven te maken over de details van Maschas sexleven. Ik weet dat ze een trio hebben gehad and thats it.
Dit wordt bij donor en adoptie kinderen veel gebruikt om familie te zoeken. Vet handig juist.
Grappig eigenlijk dat Mas zo graag wil normaliseren maar precies het tegenovergestelde doet door haar trio zo bijzonder te vinden en uit te melken
Wisten jullie trouwens dat ze seksuele voorlichting zou geven als ze geen vlogger was geworden