Of dat ze haar pols heeft gebroken tijdens bepaalde repetatieve bewegingen
Klik klak
We denken meteen aan sexz. Maar misschien gaat de juice wel over iets anders. 🥸
Over het telraam
Denk dat bij Mascha Bettygate het enige is dat in de buurt komt van somewhat en daar was ze niet eens de hoofdrolspeler
Ik durf echt te geloven dat zij Gregor uit de meeste drama blijven. En dat ze ook heel betrouwbare mensen om hen hebben die de juice voor zich houden.
Over Cynthia en Serena daarentegen Ik verwacht daar veel meer van. Maar meer omdat die in staat zijn om “kattiger” te reageren op dingen.
Serena reageert openlijk kattig tegen haar volgers. Dus waarom ook niet tegen andere mensen.
Ik snap er helemaal niks meer van. Is de Juice nou dat Mascha van juice houdt? wat WILD weer
Haha anti-climax! Sad
Massa afzeik trigger spoiler
Net stukje vd vlog gekeken na de kringloop.
Wazig verhaal over een pakketje en dat mevrouw aan de telefoon geirriteerd had opgehangen na alle vragen van de foefs.
Massa helemaal verontwaardig door zo behandeld te zijn. Gaan ze bellen om een klacht in te dienen erover.
Maar het grappige is hoe de bubbel daar zichtbaar is. Ze denkt werkelijk waar dat de vent aan de lijn haar klacht heeft opgeschreven. Of dat er dergelijk iets aan gedaan zal worden… hi-fucking-larisch…
Welkom bij de rest van de klootjesvolk nederland die gewoon een nummer zijn voor een helpdesk!
Omg Mas is er eindelijk achter dat ze geen beautyvlogger is
Vraag me wel af hoe lang het duurt voor haar hele ‘stash’ weer vol zit, dit houdt ze echt geen jaar vol zo
Ik voorspel: in het najaar gaan ze naar de VS en daar gaat ze black friday shoppen ‘want ik heb alles weggedaan en omg het is nu zo goedkoop’
Ik heb het idee dat ze minimaal 2x per jaar een video maakt dat ze alles uitzoekt en wegdoet, maar dat kan ook aan mij liggen
Waarom doet ze al haar makeup weg? Valt het uit elkaar?
*letterlijk
het valt letterlijk uit elkaar
of oprecht
Ik snap die hele disclaimer niet over het uitnodigen van 3 kijkers om make up uit te zoeken. Of nouja, ik snap het wel, ze wil zich van te voren indekken voor allerlei commentaar, maar als ze gewoon zegt: Ik doe een winactie en ik kies 3 mensen uit en stuur daar wat naar op ben je toch klaar?
Ze maakt het weer zo selfimportant door allerlei scenarios te schetsen wat mensen allemaal met spullen VAN MASCHA FEOKTISTOVA zouden kunnen doen. Je bent niet Marilyn Monroe waarvan een jurk geveild wordt meid.
Ik hoor haar eigenlijk nooit echt positief over haar kijkers praten? Ze heeft nooit een leuk gesprek met een fan op straat, ze wordt alleen lastiggevallen. Nu weer met dit. Misschien ervaart ze het ook echt zo, dan is dat natuurlijk balen, maar het lijkt soms zo alsof ze al haar kijkers wantrouwt.
Ja en ze kan ook niks bedenken he. Huur een koffietentje af voor een dag, nodig drie meiden uit, doe eerst koffie met een taartje en laat ze dan in je makeup zitten. Hoeft niemand bij je thuis te komen, klaar