Sara zat ook ineens in dat vibe house met allemaal tiktokkers, heeft Rijk Hofman een tijdje terug nog een video over gemaakt.
Zij is toch die ene die discriminerend was naar mensen uit het LHBTQ+ spectrum in een aantal video’s?
Ja heel transfobisch naar Jessie Maya!
Gregor vindt het noemenswaardig dat er ‘enorm’ veel vliegtuigen voorbij komen boven hun natuurreservaat. Zou hij zelf echt niet de link kunnen leggen tussen de feiten dat ze waarschijnlijk op steenworp afstand van schiphol zitten + dat de zomervakantie is begonnen??
Jouw woord of zijn woord?
Huh? Zijn dat de drugshonden of wat?
Ja geurhondjes
Door de opmerkingen over Saar hierboven herinner ik me opeens dat ook Yvonne (lifeofyvonne) vroeger weleens homofobe opmerkingen maakte. Echt kut
Als ik hier naar de kringloop ga staat er een bord waarop staat dat afgegeven spullen direct eigendom zijn van de kringloop. Denk dat er geen beginnen aan is als mensen constant hun inbreng willen ruilen voor andere spullen. Het hele punt van de kringloop is toch dat je spullen doneert zonder dat je er iets voor terug verwacht?!
Ik heb dit een paar keer gelezen want ik dacht steeds dit kan echt niet zo bedoeld worden. Maar zo gierig, het is maar 2,50. Natuurlijk hadden ze het mee kunnen geven omdat ze veel hebben ingeleverd maar het is geen ruilwinkel, koop het zelf. Dit is echt heel erg gierig, valt mij tegen van Mascha.
En voor diegene die zei dat dit het Mascha en Gregor afzeiktopic is geworden, ik denk dat velen de vlogs niet eens meer volgens en alleen hier af en toe meelezen. En ik kan ook oprecht niet meer met haar levelen, voorheen was ze nog de girl-next-door, maar nu is ze dat kwijt. Denk echt dat dat komt doordat ze in haar eigen rijke bubbel leeft met haar man en niet echt met de normale buitenwereld in contact komt.
Mijne, denk dat zij het eerder omschrijven als ‘ongerepte natuur’
Als het iets is wat de foefs niet zijn dan is het gierig volgens mij. Het hoeft niet altijd om het geld zelf te gaan wanneer je een mening hebt over dat in jou ogen iets niet logisch of eerlijk is.
Eens, de Foefs spenden geld als water. Ergens snap ik deze gedachtegang om te ruilen wel, maar een “nee” is vanuit de kringloop ook geheel op z’n plek.
Verkoop je eigen spul en geef dat geld uit in de kringloop als je iets wil hebben. Zij hebben nog niet eens de vruchten geplukt van jouw gebrachte spullen.
En nu de hamvraag: hebben ze het telraam uiteindelijk gekocht?
Jazeker
To be fair, ze zegt dat zij het niet erg vindt om te betalen (“de kringloop moet wel geld verdienen, wat is nou 2,50”) maar Gregor leek er een beetje verbolgen over.
Ja en dus is het oké? Ik begrijp je redenatie niet
Wedden dat de juice is dat ze een trio heeft gedaan
In Corona tijd?!