Hahha omg ja want stel je voor dat visite in een van je andere 3 huizen komt. Nou ja 2 die andere is nog niet klaar.
Ik weet dat het bij Mascha’s merk hoort, het vriendinnengevoel door foto’s met een amateuristische vibe, maar ik snap echt niet dat Maybelline dit oké vindt. Mijn moeder maakt met haar Nokia uit 2016 nog betere selfies, dit is zo slecht dat het bijna niet realistisch meer is.
Het is wel een video geloof ik dus de pose is niet permanent
Ja klopt het is een video! Maar dit is nog wel de charmantste still, verder smeert ze die lipgloss op met mond open
Ja maar, ik wil ook wel verjaardag vieren in een opgeruimd huis en na een dag of twee de deur dicht trekken en niet te poetsen!
Lijkt wel alsof ze gewoon in de tuin zat, toen dacht: kut, ik moet nog ff een filmpje opnemen, en dat toen snel heeft gedaan. Ze zit alleen maar met haar ogen te knijpen/dicht en brengt die lipgloss echt heel raar aan?
Ik heb het idee dat de zon niet per se het grootste probleem is hier.
Dat lijkt maar in realiteit heeft er uren over gedaan om het perfecte licht in de tuin te vinden hoor.
Nouja to be fair, ik heb het afgelopen jaar eigenlijk geen lipproducten gebruikt omdat dat toch geen zin heeft als je overal een mondkapje moet dragen.
Wauw, het dringt nu pas door dat ze dit waarschijnlijk bedoelt met haar post, dat het nu weer kan vanwege versoepelingen haha
True. En ergens naartoe kunnen is voor mensen vast ook een reden om dat lippenstiftje op te smeren, en thuis niet (ik in ieder geval).
Het is een beetje zeiken om het zeiken. Van mij.
De gewone post (het filmpje) zit zoveel beter in elkaar! Dan begint ze ook met mondkapje op en best ok ge-edit.
Waarom maakt ze dan weer van die lelijke stories?
Ik wilde ook net zeggen haha. Ik heb normaal altijd lippenstift op maar met een mondkapje op. Nee bedankt.
Heb mooie nieuwe lippenstiften besteld en gisteren voor het eerst naar kantoor op en mn collega’s zaten echt zo van waaah wat ben jij van plan😂
Is er iemand die Sara Ras nog volgt hier? Een paar dagen terug noemde ze het op internet bestellen van de abortuspil als een goede manier voor “fetus deletus” (I guess we’re 12) en die video staat nog steeds online. Dat is levensgevaarlijk advies, het wordt niet voor niks alleen door artsen voorgeschreven?
Fetus deletus… wtf?!
Yep, het staat gewoon op haar Instagram @saar en vrijwel alle comments die dit een slecht idee vinden zijn verwijderd. Op tiktok is de video nog veel vaker bekeken
Ik zag dit van haar ook voorbij komen op Tiktok idd. Had t ook gerapporteerd.
Cynthia?
Lekkere account ook…
Stop normalizing alcohol abuse
Oh nee he…. En de reacties laten staan die wél positief zijn. Kan er echt niet over. Waarom mag dit op instagram en tiktok?
Ze is een paar dagen geleden gevaccineerd en haar pleister zit er nog op. Ze heeft er nu een Peppa Pig pleister overheen geplakt.
En dan dat bevriezen van haar buikvet…