Mensen die inbinden maar niet zonder sneer… ik wil de energie terug die het lezen me heeft gekost, maar dat gaat dan weer niet
Ja dat huisje aan de haven met bad op het balkon!
ooohh I get it now
(dit is een grapje by the way - het is heel duidelijk gewoon de deken als je de vlog bekijkt )
Dat taartje dat ze voor Mila hadden is wel heel schattig
Die tutu van Mila is zo cute, ik wil er ook een
Hahahah fantastisch! Ik ben fan
Je realiseert je wel dat je de Foefs nu waarschijnlijk op een idee voor tattoo #3 hebt gebracht. Voor de “sleeve”.
Ik hoop dat ze eerst mn lelijk getekende poppy flower doen
Finally, Mascha heeft een sponreal in de natuur
“En alles hier, de auto en het hotel is qua duurzaamheid, goed voor de duurzaamheid zegmaar” - Mascha 2k21
Voel me elke keer weer #blessed wanneer ze alle wijsheden die ze heeft opgedaan tijdens haar tripje naar Spitsbergen met ons deelt
Een beeeeetje influencer moet onderhand toch wel weten dat in direct zonlicht filmen echt vet lelijk is. De enige moeite die ze voor deze spon doet is het geld tellen wat op dr rekening binnenkomt.
Die foto-met-knijpogen trend mag ook snel overwaaien. Zo krampachtig, helemaal als ik bedenk dat ze die altijd zelf maken.
Tijd om m’n lippen weer op te maken. Hahaha. Ja dat was een van de strengste maatregelen, dat je je lippen niet mocht opmaken.
Mas kwam net voorbij op mijn IG timeline maar hebben ze nou voor Mila’s verjaardag nog een huisje gehuurd?!
Alhoewel huisje, er stond een bad buiten. Ik heb niet eens een bad binnen
In dit huisje hebben ze eerder gratis mogen overnachten. Dat vonden ze geweldig en wilden ze voor deze zomer zelf nog een keer boeken.
Bijna helemaal vol, behalve de drie dagen rond Mila haar verjaardag.
Dus ideaal! Kunnen ze daar de verjaardag vieren en hoefde het bezoek niet naar hun “andere” vakantiehuisje te komen.
Echt hoor, ik zou willen dat ik dit zo decadent kon doen.
Huis nr. 4!!