Beutyblogtopic XL #12

Mensen die inbinden maar niet zonder sneer… ik wil de energie terug die het lezen me heeft gekost, maar dat gaat dan weer niet :weary:

1 like

Ja dat huisje aan de haven met bad op het balkon!

1 like

image

ooohh I get it now :hot_face:

7 likes

(dit is een grapje by the way - het is heel duidelijk gewoon de deken als je de vlog bekijkt :laughing: )

7 likes

Dat taartje dat ze voor Mila hadden is wel heel schattig :pleading_face:

4 likes

Die tutu van Mila is zo cute, ik wil er ook een

6 likes

Alsjeblieft.

Samenvatting

115 likes

Hahahah fantastisch! Ik ben fan

18 likes

Je realiseert je wel dat je de Foefs nu waarschijnlijk op een idee voor tattoo #3 hebt gebracht. Voor de “sleeve”.

26 likes

Ik hoop dat ze eerst mn lelijk getekende poppy flower doen

9 likes

Finally, Mascha heeft een sponreal in de natuur :herb:

2 likes

Hahahaha heerlijk al die versoepelingen, tijd voor een lipgloss spon!

49 likes

31 likes

“En alles hier, de auto en het hotel is qua duurzaamheid, goed voor de duurzaamheid zegmaar” - Mascha 2k21

Voel me elke keer weer #blessed wanneer ze alle wijsheden die ze heeft opgedaan tijdens haar tripje naar Spitsbergen met ons deelt :pray:t2:

69 likes

Een beeeeetje influencer moet onderhand toch wel weten dat in direct zonlicht filmen echt vet lelijk is. De enige moeite die ze voor deze spon doet is het geld tellen wat op dr rekening binnenkomt.

21 likes

Ondertussen op het nieuws: NL op rood volgende week?
Dus Mas, beter kies je:

4 likes

Die foto-met-knijpogen trend mag ook snel overwaaien. Zo krampachtig, helemaal als ik bedenk dat ze die altijd zelf maken.

2 likes

Tijd om m’n lippen weer op te maken. Hahaha. Ja dat was een van de strengste maatregelen, dat je je lippen niet mocht opmaken.

60 likes

Mas kwam net voorbij op mijn IG timeline maar hebben ze nou voor Mila’s verjaardag nog een huisje gehuurd?!

Alhoewel huisje, er stond een bad buiten. Ik heb niet eens een bad binnen :joy:

11 likes

In dit huisje hebben ze eerder gratis mogen overnachten. Dat vonden ze geweldig en wilden ze voor deze zomer zelf nog een keer boeken.
Bijna helemaal vol, behalve de drie dagen rond Mila haar verjaardag.
Dus ideaal! Kunnen ze daar de verjaardag vieren en hoefde het bezoek niet naar hun “andere” vakantiehuisje te komen.

Echt hoor, ik zou willen dat ik dit zo decadent kon doen.
Huis nr. 4!!

43 likes