Ja klopt maar de rest heeft hem niet aan, vond ik opvallend haha
Apparte groep ook. Paar standaart insta chicks. 1 tiktokker die vgm een stuk jonger is dan de rest en Mascha en Gregor
Dat gezeik over die spraytan Wat een leven als je grootste zorg voor de dag is of je spraytan goed gelukt is. En dat je er zelfs 's nachts voor wil opstaan. Canāt relate. (Het is ook best mislukt? )
Wel leuk dat grefoef ook zān nagels liet doen.
Zij had Noor ook bij haar boeklancering uitgenodigd, daarom misschien?
Eloise draagt ook vaak grote sweaters en heeft een prima bereik op insta dus misschien dat dat de doorslag gaf?
Nou ik vond dat ze er heel leuk uitzag.
Je zit in het verkeerde topic, de foefjes worden hier alleen afgezeken
Ik doe dat zelf ook, vind het geen zeiken maar puur verbazing over de vreemde dingen die ze doen in hun leven, maar zoān post over die jurk vind ik pesterig en onnodig.
Die spraytan is 100% mislukt.
Vlekken bij voeten en (oranje) handen en 2 witte knieĆ«nā¦
Voor mij genoeg reden om wanhopig proberen alles eraf te scrubben. Gelukkig is ze zelf tevreden met het resultaat
Wist niet dat naast alle shitload die Mascha over zich heen krijgt op dit forum haar kledingstijl wel een gevoelig onderwerp zou zijn. Ik verwijder hem wel voor alle tere zielen
Joh soms post je iets en valt het niet lekker. Kan je ook gewoon denken: okƩ misschien was dit niet zo netjes in plaats van andere mensen uitmaken voor tere zieltjes. Of je denkt dat niet en staat er nog steeds achter, maar verwijder het dan niet.
Volgens mij was het thema oud en nieuw toch.
Het was 1 of ander vaag hipster celebrity feestje waar ze elk uur ( why?!) gingen aftellen naar, tja geen idee.
Vond het wel een goeie outfit voor het thema!
Moet wel lachen om dat spraytan gedoe altijd. Op de fotoās van vandaag is zo ook zo extreem bruin.
Ik vind zowaar dat Gregor er een keer leuk uit ziet op dit event. Iig stukken beter dan op dat feestje van vorige week
Ja en dan had ze ook nog iemand betaald om het te komen doen
Die echt de allerbeste was toch want daar deed ze het al 10 jaar?
hands down
Misschien waren ze daarom zo oranje
Ze zei ook dat haar handen zo goed gelukt waren want zelf doen is altijd moeilijk. Maar dat vond ik ook vlekkerig eruit zien.
Volgens mij zitten de foefs weer in een ander gehuurd vakantieding, in hun 4e huis Milaās verjaardag vieren.
Wowwwww hebben ze een huis gekocht voor Mila!!
Nee is dat niet dat vakantiepark waar ze laatst ook waren? Monica is daar ook een keer geweest