Beutyblogtopic XL #12

Elke verhuizing neem ik me voor om alles van te voren uit te gaan zoeken. Maar eindstand is eigenlijk altijd: alles asap in dozen en tassen gooien en dan zien we het wel weer met uitpakken šŸ„²

8 likes

Normaal ook mijn tactiek maar ik ga binnenkort op 5-hoog zonder lift wonen dus ben vastbesloten nu mezelf dit niet aan te doen tijdens verhuizen :joy:

1 like

Groetjes van 3 hoog zonder lift, bij elke keer weekboodschappen haat ik mijn leven.

10 likes

:broken_heart: heb er zin in!

2 likes

Ik volg haar niet hoor maar soms zie ik toch wat via insta aanbevolen of lees er hier wat over. Lekker zeiken

1 like

Invullen maar:

• Ik volg Mascha op Youtube
  • Ik volg haar niet meer
  • Ik heb haar nooit gevolgd
  • Ik volg haar niet meer en lees het liefst hier alleen de juice (ohnee tis nooit juice)

0 stemmers

2 likes

Ik volgde beautygloss de blog wel. Good old times

6 likes

Jaaa onepiece idd! Op zich toffe pakken maar niet echt een pakje om in te hiken :joy:

@LaPetiteRobeNoire haha oness-sie :joy:

1 like

Mn moeder die zit af te geven op mensen die nep dior tassen kopen maar zelf al de hele vakantie zeult met het dior make up tasje dat ze gratis heeft gekregen bij een aantal producten :pray:t3: Love her

32 likes

Ik vind de reisvlogs altijd wel leuk, maar die zijn inmiddels eeuwen geleden. Ben wel benieuwd hoe die straks weer gaan zijn.

1 like

Ja eens! Die mis ik ook wel, ik denk zodra Amerika open is voor toerisme. De foefjes zitten dan als eerste in het vliegtuig!

2 likes

En @Echo mijn vriend heeft angels landing gelopen en hij vond het megatof. Maar het is echt niet te doen als je ook maar een beetje hoogtevrees hebt, er is voor de kam wel een punt dat wel te doen is om te wachten. Er staat ook een bord met sinds 2006 (ofzo ik weer t jaartal niet meer) zijn er al 6 mensen vanaf gevallen, doe dit niet als je hoogtevrees hebt.

Ik was die dag niet mee want ik heb wel hoogtevrees Maar had helaas ook migraine dus heb de hele dag in de tent gelegen hopen dat het over ging.

Verder vond ik zion echt een van de mooiste parken!

1 like

Ik heb al heel veel filmpjes erover gekeken! Ik heb geen hoogtevrees, eerder het tegenovergestelde haha hoe hoger hoe leuker! Ik heb 2 bucket list hikes en dat zijn dus 1. Angelā€™s Landing en 2. Half Dome in Yosemite! Het enige jammere is dat mijn man wel extreem hoogtevrees heeft dus moet hem vaak ergens halverwege achterlaten :sweat_smile:

Gelukkig vind hij het niet erg om op mij te wachten!
(Vorige hike had hij vrienden gemaakt met andere partners die ook hoogtevrees hadden, zo schattig)

20 likes

Om even wat positiviteit erin te brengen (ook van mijn kant hoor): ik vind Massa echt een prachtige vrouw als ze zo lekker staat te glammen voor de spiegel. Vind de vlog van vandaag ook leuk!

7 likes

Hahaha, wat zonde zeg! Ik vond Bryce en Zion een van de mooiste parken die ik ooit gezien heb, vooral Bryce. Als je vragen hebt kun je me altijd een pb sturen :blush:

3 likes

Ik moet er wel om lachen dat iedereen bij de opening van de winkel van Noor leuk gekleed is en Mascha en Gregor is een chilloutfit komen. Always on brand die twee.

(Also, waarom was Gregor daarvoor uitgenodigd?)

10 likes

Vind hun outfit in dit geval wel leuker.

5 likes

Die chill outfit is gewoon van dat merk van Noor?

4 likes

Hij is ook een influencer

1 like

Ik vind het vooral heel random dat Eloise erbij was.

5 likes