Beutyblogtopic XL #12

Is het weer appeldag?:joy:

@wompie

3 likes

Nou als mascha reisleider zou zijn dan zie je alleen maar de walmarkt en target van binnen.

Zonde Zion en bryce zijn zo ontzettend mooi! Zou zo weer terug willen. Helaas regende het toen wij naar het Zion park gingen en was het niet verantwoord om omhoog te gaan. Al zag ik als nog mensen in de regen angels landing lopen. Hebben toen geloof ik de Riverside walk en weeping rock gelopen. Bryce was magisch met sneeuw in de ochtend en vol op zon in de middag. Werd ook door de rangers uitleg gegeven aan de toeristen over het ontstaan en de omgeving.

3 likes

Haha @Peachpuff haha onepiece idd, vaak door de foefs uitgesproken als Wompies, dat was destijds (jaren geleden) de inspiratie voor mijn naam :crazy_face:

Edit: deze uitleg, wat een stomme naam is het eigenlijk ook :joy: miss tijd voor een andere naam haha

29 likes

Misschien kun je er een wedstrijd inclusief nieuwe avatar aan verbinden. :joy:

3 likes

Oh gelukkig, toch weer een uitzoekvideo vanmiddag.

10 likes

Van de voorraadkast ook echt🤦🏼‍♀️ een beetje voorraadkast hoef je toch niet uit te zoeken op houdbaarheidsdatum en kan zo mee verhuizen?

3 likes

Ik heb toen nog diezelfde onepiece gekocht die Mascha ook had, die blauwe met sneeuwvlokken. Peperduur ding waar ik inmiddels allang niet meer inpas, maar ik heb daar toen wel echt in geleefd.

3 likes

Wat een schattige avatar heb jij!

Mijn voorraadkast zit waarschijnlijk ook vol met spul wat over de datum is dus ik snap haar wel. :sweat_smile: En alles wat je nu uitzoekt hoef je straks niet mee te sjouwen dus dat is mooi meegenomen.

4 likes

Ik snap ook niet dat je die eerst helemaal gaat uitpluizen en netjes inrichten als je het daarna NOG een keer allemaal in handen moet nemen en in dozen moet doen. Als je t gaat in of uitpakken kun je toch in 1 sec zien of het nog goed is? Ik mieter het in een krat of doos en klaar, allemaal geen tijd en geduld om dingen zo uitgebreid uit te zoeken hoor.

7 likes

Die laatste 2 thumbnails ook echt. Gewoon niet eens de moeite gedaan om een thumbnail te maken :skull:

27 likes

Lief, dankjewel!
En ik snap je goed hoor maar zo, ik heb waarschijnlijk ook nog een pak vergeten zooi achterin de kast staan maar om dat nou meteen te filmen…
Sluit me aan bij @Tubing wat dat betreft

Ik zou dat ook niet doen maar ik ben dan ook geen YouTuber haha

2 likes

Als je dit zo ziet en je kent haar niet denk je dat dit een parodie kanaal is ofzo. Vloggers belachelijk maken. Maar nee…

17 likes

Ik heb een stuk van die kleding video gekeken maar de manier waarop ze de wegdoe-kleding ‘behandelt’/ op de grond pleurt trek ik zo slecht.

6 likes

Ohja, vergeten dat dit ook nog helemaal ‘professioneel ge-edit’ wordt door iemand. :laughing: :sob:

9 likes

Gelukkig weet Mila met haar (bijna) 1 jaar al heel duidelijk aan te geven dat ze van sneakers én van jurkjes houdt. Net als haar mama

33 likes

Dit is wel echt het Mascha afzeik topic geworden he? Als je hier doorheen scrolt gaat het alleen maar over Mascha en Gregor en worden ze echt om zo ongeveer alles belachelijk gemaakt. Ik weet dat ik er zelf soms ook aan meedoe maar ik vind dat echt niet oke (van mezelf) eigenlijk.

Nou ja dit helpt ook niks, maar het viel me echt op toen ik dit topic een beetje aan het scannen was.

23 likes

Ja dit topic kan beter Mascha afzeiktopic worden genoemd, dat dekt de lading tenminste. Maar snap ook echt niet waarom mensen haar dan toch blijven volgen :woman_shrugging:t3:

16 likes

https://en.m.wiktionary.org/wiki/irritainment

5 likes