Beutyblogtopic XL #12

Nou ja op vakantie alles plannen is toch ook ideaal lijkt me. Lekker op de bonnefooi is vaak wel leuker

3 likes

Niet als je daardoor doodgaat in een park omdat je geen eten of water bij hebt :joy:

54 likes

Dan nog bedenk je het toch niet om met je fashion sneakers en enorme handtas te gaan hiken? Op de bonnefooi gaan is in ieder geval wel voorbereid zijn op het type reis dat je wil maken.

14 likes

Hahahah wat een ellende :joy::joy::joy: en ook Gregor in Zion in onesie :joy::joy::joy:

Dood zonde ook want Zion is een van de mooiste plekken die ik heb gezien. En dan ben je helemaal daar en dan zijn de foefjes onvoorbereid op pad :joy::laughing:

12 likes

Ik vond het vooral grappig dat ze niks plannen maar dat minions dan commenten dat ze “zo goed kan plannen.” Verder moet Mascha zelf weten hoe ze haar vakantie viert, al is het op zich wel handig als je goed voorbereid aan een hike begint.

@Foefjeisthuis het was wel een zomer onesie haha met korte pijpen/mouwen. Volgens mij van die jongen met die aparte naam die ze nu nooit meer spreken.

Ja ik vond het ook zonde want ze kwamen niet verder dan een beetje langs de weg lopen terwijl het zo mooi is. Ik wil graag Angel’s Landing en The Narrows doen maarja had wel kunnen weten dat ik daarvoor niet naar Mascha moet kijken 🥲

7 likes

Er staan vooral comments dat mensen zo negatief zijn? Terwijl er misschien 5 negatieve comments staan?

Dat zag ik ook inderdaad. Maar ik denk dat Mascha comments verwijderd heeft want blijkbaar was er veel commentaar op hoe ze aten, hun kleding keuzes en de indeling van hun vakantie. Ik kan me dat nog wel herinneren. Ook dat ze steeds maar 1 (halve eigenlijk) dag bij zo’n national park zijn maar wel een week in Vegas.

Maar het was hun honeymoon dus snap ook wel dat je dan niet op gezeik zit te wachten.

5 likes

Ja en prima als je zo je vakantie wilt vieren door een beetje langs de kant van de weg te genieten van uitzichten maar dan moet je niet gaan klagen over entree en zo :joy:

Ooh heftig maar heel tof Angels Landing, wij hebben dat een stuk vanaf afstand gezien en zag er prachtig maar ook heel eng als route uit! Wij hebben de narrows wel gedaan en dat je naar boven rijdt door een tunnel en dan een stuk hiken tot je een prachtig uitzicht over de hele canyon hebt (weet ff niet meer hoe die heet)
We hebben daar alleen 1 dag enorm noodweer gehad met vloedstromen waarbij mensen ook zijn omgekomen in Zion, wat het hele foefjes onvoorbereid op pad nog erger maakt :sweat_smile:

3 likes

Ohhh dat was puntje puntje boy toch? Ik vond dat altijd zo’n bijzondere naam.

3 likes

Volgens mij was het Jimmy-Boy

5 likes

Haha ja nou het zijn niet echt van die types die een hike langer dan 20 minuten maken dus acht de kans groot dat ze dat wel overleven. Plus als ik het me goed herriner hadden ze een halve wally world aan snackkssss in die auto

1 like

Echt 2 dagen geleden geloof ik waren er ook
flash floods in Zion en keiharde hagel, zag ook mensen die met mooi weer aan Angel’s Landing begonnen en toen met noodweer weer terug moesten, echt levensgevaarlijk.

@Duchess jaaa jimmy boy, kwam er ff niet op!

@Pudding volgens Mascha 6 miles maar op het bordje stond 1.3 :thinking:

1 like

Oooh vreselijk! Bij ons sloeg het toen ook ineens zo om waarvan onze mazzel was dat we eerst de camper moesten ophalen om naar dat hogere stuk te rijden. En we daar dachten laten we eerst even lunchen en alle waarschuwingen afwachten. Anders hadden we ook ergens boven op een berg gestaan met amper relingen en iets.

Ooooh ja Jimmy-Boy die had zo een onesie merk toch? Op zich leuke dingen had hij maar voor thuis :laughing:

3 likes

Ben benieuwd wat Mascha deze week gaat uitzoeken/organizen voor de Beautyglossvideo

4 likes

Ik gok een Cat Klem video met het zilveren jurkje terwijl bijna iedereen op de paarse stemde. :sparkles:

27 likes

Ooooh ja, dit was toch ook in die tijd toen veel/een paar mensen dachten dat het ‘oonès-sies’ waren en niet snapten dat er over ‘wonsies’ gesproken werd? Volgens mij was er zelfs een forummer met die naam haha.

6 likes

WOMPIES!

9 likes

Ooh ja @Foefjeisthuis Onepiece toch?

1 like

Off-topic, maar ik heb ooit The Narrows gelopen en het was heel gaaf, zeker doen als je de kans krijgt. :heart_eyes:

3 likes

Hebben jullie ook genoten van t appeltje?

2 likes