Kijk bij Monica zou dit echt een leuke taak zijn en een goede deal (behalve die mostwanted rommel) maar mascha heeft zo’n lilleke kleding met rare uitspattingen
Wil je niet dat leuke romperpakje van Chiquelle overkopen?
Nou sorry ik ben niet Cynthia’s grootste fan maar dit is volgens mij helemaal niet waar, en onnodig om te zeggen
Oké ik had mijn reactie wat kunnen uitbreiden, maar bij de nogal publiekelijke vriendschappen is dat toch wel gewoon zo? Mascha, Debbie, Typhoon, die wielrenster. Het is altijd even haar bff en gecombineerd met haar grootste hobby en op een gegeven moment hoor je er nooit meer iets van.
Ja ok, ik snap dan wel beter wat je bedoelt maar dat klinkt al heel anders natuurlijk.
En zelfs daar, met Mascha is het blijkbaar ergens mis gegaan maar zij zijn ook echt wel een paar jaar bevriend geweest en ook meerdere keren samen op vakantie geweest en zo.
Spontane hot tamales flashbacks
Haha wat is dit. En dan die website-adressen ook zo lekker groot in beeld aan het einde.
En natuurlijk dat meisje waarmee ze dat filmpje over hoe goed ken ik mijn beste vriendin mee heeft opgenomen
Lotte, haha. Kwam dit net commenten.
Ik begrijp oprecht niet waarom er hier zó naar gedaan wordt over Cynthia?
Dit is toch ook bij monica zo?
Ja, maar het ging over Cynthia toch?
Vind het ook grof. Een lijst maken van voorbije vriendschappen. Kan me niet voorstellen dat iemand zich daar beter door gaat voelen.
En het is ook een beetje ouderwets. Niet iemand shamen voor veel vriendjes maar voor veel vriendschappen. Wat maakt het ook uit of je serieel bent in je liefdesrelaties of in je vriendschappen? Ieder zijn keuzes.
Vergeet Haagse rach niet
Het was letterlijk maar 1 iemand die een lijstje maakte en diegene werd er direct op aangesproken en ze heeft het genuanceerd.
Het gaat er ook meer om dat ze altijd van die bevliegingen heeft en daar dan enorm vol van is
Is ook totaal niet erg maar dat is wel iets dat terugkomt bij haar
En ze heeft volgens mij gewoon prima langdurige vriendschappen, maar dan af en toe een maffe bevlieging tussendoor
Bij Mascha zou ik sowieso nooit iets kopen, want alles valt na één keer dragen al uit elkaar.
Ik wil misschien dit najaar naar een paar parken in Utah en ik herinnerde me dat Mascha dat ook heeft gedaan en ik weet niet waarom maar ik dacht misschien heb ik daar iets aan… spoiler alert: ik had dus precies niks aan haar video’s.
Ten eerste zijn ze allemaal super schokkerig gefilmd en ik moet echt lachen want Mascha is verbaasd dat Utah zo platteland is. In Zion zijn ze verbaasd dat ze $30 moeten betalen om het park in te moeten. Ze komen erachter dat het heel heet is (goh, in augustus?) dus ze rijden alleen erdoorheen en stoppen een beetje langs de kant van de weg. Gregor heeft een onesie aan…
In Bryce gaan ze wel 1 wandeling doen (op fashion sneakers waar foefje net een fotoshoot mee langs de kant van de weg heeft gedaan) en Mascha draagt een grote handtas mee. Ook hebben ze geen lunch gegeten want ze hadden geen eten mee en ze dachten dat er in het park een restaurant zou zijn… vervolgens zijn ze blij want ze kunnen naar Walmart want dat zat toevallig tegenover hun hotel
En ik las een comment “Mascha, je had reisleider moeten zijn. Je plant alles zo goed” please tell me dat deze comment satire is
Dit alles is zo typisch hoe zij zijn. En Mascha plant precies niks
Om 12 moeten lesgeven? Ach kunnen nog prima uitgebreid ontbijten bij een tentje. Oh oeps te laat. De ochtend was zo gehaast! Kon ik niks aan doen hoor!!1!