wauw niks gelogen over dat gemompel van gregor. mijn god.
Ben ik de enige die dit allemaal kan verstaan??
Ja
Hahahahshaha
‘Oh kijk, cool met die bonen, zoiets hadden wij. Ah, dit is die wij hebben. Tenminste, dit is dan weer de nieuwere versie met touchscreen enzo. Is dit dan de luxere? Ik weet het niet meer. Ik zag er wel eentje die luxer was, want die is duurder. Ik zag er eentje en die is cool joh! Kijk hier, moet je checken. MEN dit is er eentje, zo’n echte sch sch kcchh kccchh koffiezetgeluidjes. Dit doet me echt denken aan die STARBEYS. Gelijk trek’
Knap dat je er toch woorden hebt kunnen uithalen !
Spiegel ophalen etc
Haha ‘ondersteunen’, meaning: ik dump het bij jou, jij doet alles.
in de tijd dat je dit met iemand moet afhandelen kun je het zelf ook doen. Kleding verkopen is wel veel werk maar paar meubels op marktplaats zetten ben je echt niet hele dag mee bezig. Als ze slim is zet haar eigen insta in. Spreekt ze een of twee ophaal dagen af dat mensen kunnen komen. Net als Bonnie destijds heeft gedaan. Ooh nee dan weten haar volgens waar ze woonde natuurlijk…… en dit is te efficiënt.
Vera heeft het ook zelf gedaan via Instagram en dat ging volgens mij prima. Maar goed, Mascha heeft het uiteraard veel te druk voor dit soort simpele klusjes en heeft haar tijd hard nodig om het juiste licht in hotel badkamers te vinden enzo.
Ja hallo mas wil hier gewoon een baan creeeren he, is het weer niet goed.
Denk trouwens dat het idd vooral om kleding gaat… die ze normaal gesproken zou
doneren
Er zijn toch gewoon bedrijven die dat doen? Monica werkt daar ook mee samen
Lijkt me best een prima deal aangezien Mas de investering heeft gedaan en mits de kleding niet supercheap is
Als ik het me goed herinner had ze in haar kledingkast-uitzoek-video inderdaad 2 stapels gemaakt: weggeven/doneren & verkopen. Dus dit zal om de verkoop-items gaan.
Ik dacht dat Cynthia bevriend is met Typhoon/Glenn. Het viel me op dat ze hem niet feliciteerde met z’n huwelijk, maar ze volgt hem ook niet (meer?).
Dat was volgens mij heel kortstondig en vijf jaar geleden?
Heb het idee dat ze een keer een drankje met hem gedaan heeft en dat toen meteen op z’n Cynthiaas bestempelde alsof ze besties waren.
Zoals alle vriendschappen van Cynthia