Tuurlijk, als je blij bent een allegaartje is het je van harte gegund
Ohh dat is me niet opgevallen, ben nu al benieuwd naar de housetour!
Hebben zou nou en een warme visgraat vloer en grijze laminaat en een houten trap? Zoveel ondertonen bij elkaar en clashende kleuren. Ben benieuwd of ze dit gaan zien als forever home of dat ze over twee jaar weer ergens anders naartoe verhuizen.
ik ben ook heeel benieuwd haha, wel fijn dat zij er nu zo blij mee zijn. Dat je ook vrijwillig kiest voor dat grijzige laminaat⊠nmsvpe. Die combinaties zijn ook niet ideaal als je het weer wilt verkopen denk ik maargoed dat weten zij vast ook wel.
Ja in dat vorige huis was ook alles âcoolâ en âashyâ en dan een beuken(?)houten trap. Absoluut prima als ze het mooi vinden maar ik vind het bijna knap hoe ze steeds weer voor vloekende combinaties lijken te gaan.
Ik heb me alle jaren dat zij daar woonden geĂŻrriteerd aan die trap en kan nog steeds niet begrijpen hoe ze dat mooi vonden bij die grijze gietvloer, maar als ik hun nieuwe huis zo zie denk ik sowieso dat mijn smaak niet meer kan afwijken dan die van hun
Ik vind hout met grijs wel mooi. Maar ze kiezen telkens zoân oranje kleur hout.
Dat was in de bunker toen ook gregor zijn keus. Dan is je huis beter verkoopbaar.
Beter dan een witte trap.
Hoe dan?
Mascha zegt dat iedereens ID goed werd gecontroleerd op het feestje. Maar zeiden mensen niet hier dat ze met valse QR codes naar binnen zijn gegaan?
Ik heb kendall ontmoet in mijn modellenappartement toen der tijd. Ze ging heel veel om met mijn roommate, en ze is oprecht een super lief meisje. Verlegen en heel down to earth!
Maar jongens Gregor heeft natuurlijk een mondkapje op in de Mediamarkt. Daardoor versta je er helemaal geen fluit meer van.
Oooooooooh is dat het!!
Nou iedereen doet zo geschokt dus ik dacht, ik meld het even :")
Reigers, leuk die Haagse touch! Lekker een (dure) knipoog in je interieur
Ze had ooit toch ook een mood board gepost, het thema was: âhotel chicâ. Denk dat dit Maschaâs uitvoering is van de stijl van de Huismuts: contrasterende printjes en ton-sur-ton (?)
Volgensmij ging het niet specifiek over dat feestje, maar over feestjes in het algemeen.
Gedachten experiment voor vandaag:
- Ga rustig zitten
- Doe je ogen dicht
- Stel je voor dat je in het vliegtuig zit op weg naar een ver warm oord voor vakantie
- De piloot begint over de landing en de lokale temperatuur te spreken
- Klik hier om bovenstaande te horenâŠ
hahahaha maar ja echt !!
Bij Mascha heb ik dit ook. Al filmt zij wel iets minder wiebelig. Maar daar kan ik ook echt niet naar kijken als het zoveel schudt en doet
HAHAHA hardop gelachen dank u