Beutyblogtopic XL #12

Aah ja ik google net en als resultaat kwam gucci reigers

Het zijn reigers, je kan het gewoon opzoeken op de Gucci website.

https://www.gucci.com/us/en/pr/gucci-decor/wallpapers/heron-print-wallpaper-p-488668ZAT013110

Heron=reiger

2 likes

Wow TIL! Thanks nooit geweten dat heron een reiger is.

2 likes

Ik huil overigens bij die prijs :sweat_smile:

3 likes

Ik vind dat behang wel echt heeeeeeel erg gaaf. Zelfs in zo’n saai kamertje kan je er volgens mij echt wel iets vets van maken. Alleen dan had ze het volgens mij echt op de langste muur moeten doen en niet op die korte stukjes. Echt zonde :cry:

11 likes

Met die prijs snap ik dat het op de smalle muur zit

10 likes

:nerd_face: het is een grap, zo te lezen is ze ook helemaal niet van adel maar gewoon Heel rijk en well connected.

1 like

Hebben ze eigenlijk ook een aparte kamer voor die mega pax kasten of heeft ze een muur laten behangen a €400 per rol en zet ze er straks een kast voor :clown_face:

13 likes

Ja wel handig dat je godfather aan het hoofd van zo’n beetje alle Britse modetijdschriften staat als jij en je zus model willen worden.

Britse Kendall.

10 likes

misschien heel naïef maar ik vind haar wel veel sympathieker overkomen dan kendall en meer “fashion”. Terwijl ik kendal/bella/gigi veel meer zie als die zijn echt alleen model vanwege hun dokter en connecties.

7 likes

Cara heeft gewoon nog een persoonlijkheid. Die andere 3 meiden niet haha

11 likes

Volgens mij is Gigi zonder chirurgie en verder ook best een aardige meid.

1 like

Ik snap de bovenverdieping ook niet helemaal, ik zie geen trap naar zolder toch? Ze hebben toch niet 2 badkamers, 5 slaapkamers op 1 etage?

Hadden de foefjes geen interieurstylist ingehuurd voor dit huis? Hoe heeft dit kunnen gebeuren? :laughing:

7 likes

Die hebben ze dus wel ingehuurd

3 likes

Ja sorry dat bedoelde ik! Hier worden toch enorm basic fouten gemaakt? Dat zie zelfs ik als interieur-noob.

4 likes

Oh :flushed:

image

HĂ©, waarom werkt de gif niet :pleading_face: moet echt heel hard lachen om mezelf nu. Can’t even hide in peace. You had one job, Homer :weary:

17 likes

Als Mascha en Gregor er blij mee zijn is het toch niet fout?

13 likes

Er zat juist een trap omlaag in de woonkamer toch? Misschien zitten de slaapkamers eronder?

Heb ook geen idee. Misschien zien we het ooit, of misschien is het net als de Red Room in Babylon een eeuwig mysterie.

Ja ze hebben een souterrain. Daar zijn de slaapkamers. Daarboven de woonkamer en daarboven de mancave en mascha-feestkamer

5 likes