Beutyblogtopic XL #12

Ik zet net die blog op en ik versta echt geen woord van Gregor in de mediamarkt

Wan gemompel

18 likes

Huh, wat bedoel je hiermee? Did i miss something

8 likes

Ik vind het best leuk dat ze zo’n eigen stijl hebben. Weer eens wat anders dan de stalen deuren vt wonen huizen of de beige Billy rose hokken

2 likes

Eigen is het zeker. Stijl weet ik niet.

19 likes

En Diana Gabriels natuurlijk!

6 likes

Ja ik vind het hier echt heel gaaf staan! Maar het past ook gewoon goed bij de rest van het huis. Dit is georganiseerde chaos, bij de foefjes is het gewoon chaos.

4 likes

Ik dacht ook heel even: huh, waarom heeft Mascha die vorm niet in haar behang? Maar dat is natuurlijk die plank! Volgens mij is dat wel echt de kers op de taart. Maar het ontbreken van donkergroene panterprint scheelt ook vast een hoop :sweat_smile:

4 likes

Omdat ze uit een Britse aristocratische familie komt. Over het algemeen staat adel er om bekend dat soort dingen liever binnen de familie te houden en niet vies te zijn van een neef/nicht huwelijk

3 likes

Vind het wel een heftige claim als het niet zeker is of het echt zo is.

Na een quick search lijkt het in ieder geval alsof haar ouders geen (verre) verwanten zijn.

Maar jemig, haar jeugd was ook geen pretje.

3 likes

16 godparents meine liebe

3 likes

Dat behang benadrukt wel echt hoe erg de kamer op een doos lijkt haha. Beetje lijstwerk zou niet misstaan in ieder geval.

3 likes

Ik snap de combi niet. Wat ik al helemaal niet snap is dat je dit dure behang op de muur doet waar een deur zit ipv de muur waarop nu de panterprint zit. Dan komt dat behang toch veel beter tot zijn recht? En nu is er ook een heel stuk behang niet gebruikt omdat daar een deur zit.

17 likes

Plus je raakt de muur rond de deur weleens aan? Misschien dat ik de enige ben die dat doet, maar lijkt me enorm zonde als je daar zwarte vlekken krijgt.

6 likes

Leuk wel, dat behangetje in Cara’s villa. In een Amsterdamse blokkendoos, not so much.

30 likes

De woonkamer ben ik wel heel benieuwd naar. Ik begrijp dat de keuken in het midden komt.
In een andere vlog laten ze het ook zien. Naast de keuken komt een spiegel en dan is er een stuk roze muur. en daar komt de bank.
De nieuwe bank die een stuk kleiner is dan de huidige die daar niet past.
Maar dat stuk lijkt maar 3 meter diep?

Dus ze kan vanaf de bank zo haar koffiekopje op het aanrecht zetten.

Je ziet het is de blog van vandaag een beetje.
Bij minuut 5:00

3 likes

Ja dat ook nog eens inderdaad! Snap er echt niks van :joy:

1 like

Wauw die voornaam van haar moeder. Dat je dan gewoon letterlijk uit de (vast met Gucci-behangen) doos van Pandora komt. Al is die vagina-tunnel in Cara’s huis anatomisch natuurlijk een stuk correcter.

11 likes

Ok, moet ook nog even mijn plasje doen…Ik vind het behang ook tof maar had ook een andere plek gekozen. Enne, zijn het geen kraanvogels ipv zwanen? :sweat_smile:

3 likes

Het zijn reigers!

3 likes

Nee het zijn kraanvogels volgens mij

1 like