Beutyblogtopic XL #12

Hahahahaha is dit een grap

1 like

Op zich OKAY maar dat deur zo middenin maakt het ook minder mooi.

8 likes

Gregors 2e naam is jeroen

6 likes

Haha ja. Zo’n groot wit blok maakt het nog verwarrender

3 likes

Iemand commente dat ze die deur ook zouden moeten behangen. Vond ik best een goed idee, nu heb je zo’n wit vlak.

5 likes

Het lijkt wel een kamer in een half verdiepte kelder te zijn

4 likes

Nee het lijkt op een bitmap patroon.
image

32 likes

Ik vind het wel echt gaaf behang, Cara Delevingne heeft dit ook in haar huis hangen! Iemand heeft gisteren in dit topic toevallig een hometour van haar huis gepost.

Vind die variatie aan behangetjes en verf en verschillende vloeren in de foefcave wel apart haha. Doet me denken aan hoe ik vroeger huizen maakte in Sims.

62 likes

Waarom is dit erg?

Als ik geld als water had, zou ik ook echt alles uitbesteden wat uit te besteden valt. Ik heb zo’n hekel aan verhuizen. Dit lijkt me super chill.

45 likes

Helemaal inspiratie opgedaan daar in de :sparkles: natuur :sparkles: !

6 likes

Ik zeg niet dat het erg is, dat maak jij er nu van. Ik zeg alleen dat ze zelf geen flikker uitvoeren. Dat doen ze toch ook niet? :slight_smile:

5 likes

Oh, dat klopt haha. Ik associeer het met iets dat fout is als mensen zeggen dat je “geen flikker uitvoert”. Maar ze doen inderdaad niet veel :sweat_smile:

6 likes

Ik zou dat dure behang ook echt niet zelf ophangen.
Er hangt daar voor 5 ruggen aan papier aan die muurtjes. Zou doodsangsten uitstaan.

Ik heb zelf ook al lang en breed besloten dat ik pas weer ga verhuizen als ik het geld heb om alles te laten doen. Van de plintjes leggen tot het verhuizen zelf.
Lijkt me heerlijk.

12 likes

Nou ja dat is ten minste wel eerlijk

3 likes

Vind ze dat behang nou echt zo mooi of is het gewoon omdat het Gucci is?

7 likes

Hahaha Mila met een lippenstift/markeerstift alleen in de kamer. :grimacing:

9 likes

Smaak is niet te koop blijkt maar weer!

Oh jongens dat grijze laminaat. :sob:
Achja zolang zij er blij mee zijn, NMSMVPE!

3 likes

Ah hij zat in het andere youtubers topic maar vond het wel opvallend. Ik had nog nooit dat behang gezien en dan opeens 2 dagen achter elkaar in 2 verschillende huizen :slight_smile:

48 likes

Volgens mij had elise eem versie van die roze in haar vorige huis

1 like

Hmmm ik vind het hier wel een stuk mooier en beter tot z’n recht komen.
Komt dat omdat er meer Gucci behang is? Of omdat een Chanel surfplank aan de muur really de room together tied?

Cara is trouwens wel echt een voorbeeld dat inteelt niet altijd negatieve effecten heeft :heart_eyes:

10 likes