Beutyblogtopic XL #12

Mascha is vast bang dat ze haar pols weer breekt :wink:

En als ik het geld zou hebben, zou ik ook alles uit besteden

6 likes

als het nieuwbouw is, dan kan je zelf ook niet zoveel doen he :stuck_out_tongue: dat gebeurt pas als je de sleutel krijgt

2 likes

ze hebben de sleutel toch al?

1 like

Die hebben ze allang volgens mij?

2 likes

oh :smiley: dat wist ik niet

2 likes

Herenigd in de kringloop :heart:

131 likes

Oh god dus het wordt terrazzo vloer, felgroen Panterprint behang, lichtgroen zwanenbehang, en dan komen er nog meubels en kasten in.

Ben ergggg benieuwd naar het eindresultaat, hmm

8 likes

Ik vind dat zwanen behang en panterprint beide wel mooi, maar in dezelfde kamer?? 🥲🥲

6 likes

Wow en wat is dat behang in Gregors Mancave?
Dat lijkt toch precies op zo’n mat die schilders gebruiken om de vloer te beschermen

102 likes

Dat zwanenbehang vind ik echt heel mooi voor in de babykamer, is dat ook de babykamer?

Ik vind het ook echt heel lelijk allemaal, of in elk geval de combinatie. Een beetje zoals ik vroeger in de Sims een huis inrichtte met op elke muur een ander kleurtje.

@Whistle nee het is Mascha’s kantoor geloof ik.

37 likes

Nou hun huis is wel “ whack “ geworden, wat ze zelf wilden. :crazy_face:

5 likes

Net joggingbroek stof

3 likes

Dierenthema, Mas en Gres goin’ wiiiiild

23 likes

En dan vooral in combinatie met een donkerbruin klassiek visgraatvloer :unamused:
Maar goed, ze doen wel precies wat zij mooi vinden en dat kan ik dan wel weer bewonderen.

1 like

Kantoor? Je bedoelt haar beutykamer

Kantoor, kantoor… We weten allemaal dat de kamer vol komt te staan met kasten die ze volpropt met spullen om over een half jaar weer een opruimvideo te maken waarin ze roept dat ze nu écht Marie kondo minimaal wil gaan leven en ze zo veel spullen niet nodig heeft. 🥲

30 likes

Nou ze heeft volgens mij al vaker gezegd over minimalisme “ik heb t geprobeerd maar t is gewoon niks voor mij”
Ze houdt er gewoon erg van spullen te verzamelen en dan te :star:doneren :star:
:full_moon_with_face:

13 likes

Mancave :confused: :cry:

3 likes

Lijkt ook zo’n viezig matje dat je in groep 3 had onder je werkje met de prikpen :grinning_face_with_smiling_eyes:

104 likes