Beutyblogtopic XL #12

Mas d’r gucci behang hangt en ze kan wel janken want ze vindt het zooo mooi. Er hangt nog een donkergroen panterprintje naast. Smaken verschillen

35 likes

Ik vind het Gucci behang ook mooi, maar panterprint naast zwanen? Wie heeft dat bedacht? En zo donker naast lichtgroen?

48 likes

Oooh ik dacht dat t gucci behang bruin zou zijn met gucci logo print :joy:

39 likes

Ik zit me hier ook bovenmatig aan te ergeren terwijl ik haar niet eens volg (waarom begin je met abs…waarom rapporteer je je db press in dubbel gewicht…), maar gelukkig is het Cynthia en is het over 4 weken weer klaar met deze obsessie

23 likes

Ik vind het behang wel leuk eigenlijk.

Vreemder vind ik de verschillende vloeren in elke kamer. 🥲 Ik heb zoveel moeite gestoken in doorleggen in dit huis haha

24 likes

Ze moet het natuurlijk allemaal lekker zelf weten en good for her dat zit dit leuk vindt, maar ik erger me ook een beetje. Zit hem denk ik in dat ze altijd meteen doet alsof ze de expert der experts is, terwijl haar workout idd helemaal niet logisch in elkaar zit zo.

27 likes

Ik dacht eigenlijk steeds dat het Gucci behang voor de kinderkamer was, maar tot jij panterprint zei dacht ik oh misschien niet. Het is dus inderdaad voor Mascha’s beautykamer.

6 likes

ja en met die zweetemojis erbij van oh kijk mij eens ik ben zo goed bezig ik post er casual over maar het is wel heftig hoor

fijn voor haar dat ze zo lekker beweegt enzo, spreekt mij meer aan dan die “ik geniet van het leven en word lekker dik en niks maakt me nog uit” maar daarom volg ik liever iemand zoals Emmy, die gewoon heel consequent zonder te vissen naar complimentjes sport en daar af en toe wat over deelt.

20 likes

Nu al genieten hoe de foefjes met zoveel geld weer een huis volledig aan het verpesten zijn

65 likes

Ik vind het Gucci behang ook best leuk! Maar inderdaad die verschillende vloeren en ook overal dat verschillende behang. Ik vind dat een beetje onrustig ogen.

8 likes

Als ik iets lelijk vind is het wel een grijze laminaatvloer, en dan OOK nog een gifgroene muur.
Ik heb ook het idee dat hun laatste 3 huizen exact op elkaar lijken qua ruimtes (en inrichting). Zo’n rechte moderne hokken ofzo?
Weinig sfeer in ieder geval.

15 likes

Ik volg Massa niet maar is dit behang in hun nieuwe huis of in de tijdelijke huurwoning?

Haar nieuwe huis!

Jaaaaa grijze laminaat. :face_vomiting:

9 likes

Ik vind t Gucci behang best tof, maar zo jammer dat ze dan juist de muur met deur erin kiest om te behangen. Doe dan die lange rechte muur zonder deur en hoeken erin, dan kun je m toch veel beter gebruiken als filmachtergrond maarja wie ben ik, die deur zorgt natuurlijk voor het benodigde vleugje ‘net-niet’ :woman_shrugging:

71 likes

Haha ik dacht al, zou helemaal gek zijn als ze dit dure behang in hun tijdelijke woning gingen doen. Al zou me dat ook niet verbazen.

1 like

Denk vooral vanwege het directe daglicht dat het zo is gedaan. Ze wil waarschijnlijk Gucci als achtergrond, maar ze filmt ook vanaf het raam voor het licht.

1 like

Volgnes mij krijgt ze een terazzo gietvloer.

1 like

Is die bruine kamer, Mila d’r kamer? Het lijkt nu zo’n donker hol en dit is gewoon midden op de dag.

2 likes

Of behang de deur mee, zoals in van die oude landhuizen. Waar de deur soort van verborgen is.

9 likes

Haha ik zit nu de vlog te kijken en ik vind het echt ZO verschrikkelijk lelijk. Ik vind het fijn dat ze er zelf zo blij mee zijn maar damn, wat een circus.

Valt me trouwens ook op dat ze zelf echt geen flikker uitvoeren in het nieuwe huis

12 likes